Mint két lábbal a földön járó műszaki beállítottságú ember, örökké irigyelni fogom a művészeket, ugyanakkor csak a legőszintébb hálával a szívemben tudok rájuk gondolni. Áldassék hát a nevük örökre!, mert olyan sokat hozzátesznek ők a mi életünkhöz, olyan felemelőt adnak, legyen szó irodalomról, képzőművészetekről, vagy akár filmművészetről.
Ezekben az Orbántól vészterhes időkben is hányszor megidézik A tanú című film egy-egy jól sikerült mondatát. Egyik ilyen a..."nem lennék most az imperialisták helyében" felkiáltás is, nos, én pedig ezekben a napokban mennyire nem szeretnék Orbán Viktor helyében lenni!
Írtam - nem is olyan túl régen - egy cikket itt, Politikus kerestetik volt a címe. S úgy tűnik, megtaláltatott, megtaláltattak. S milyen jó, hogy többes számban írhatok, hiszen ez a műfaj nem egyszemélyes.
Igen, a Momentum Mozgalomra gondolok, akik tegnap nagy dolgot tettek az asztalra, s nem csak a 266 ezernyi aláírás ez a nagy dolog. Hanem annak a megmutatása, hogy mi közöttünk a magyar nép között is kitermelődik a fiatalok között az az igény, hogy teszünk is magunkért, a családunkért, az országért, mégpedig úgy, hogy annak eredménye is legyen. Mint a tegnapi egyik tv adásban az alelnökük (ha jól emlékszem) elmondta, víziót akarnak adni ennek a megvezetett országnak, amelyik sokáig azt hihette, hogy esik csöbörből vödörbe. De nem, van kiút, kell legyen! Milyen víziót? Biztosan megfogalmazzák még többször, legelőször a teljestményelvet említette, aztán a szolidaritást s még többeket. Igen, a teljesítmény az, ami mindenhol a legfontosabbnak kell lennie, a szolidaritás pedig egy nemzetközösség számára az egyik túlélési esély. Ugyanígy fontos vízió lehet a bátorság közkinccsé tétele, egyéni bátorság nélkül nincs sikeres vállalkozás, nincs szabad ország. Hiszen anélkül még egy lánykérést sem lehet megtenni...
Szóval igen megörvendeztette a napomat tegnap a Momentum Mozgalom, hajrá fiúk, csak így tovább! Párttá akartok válni, helyes, járni akarjátok a vidéket hirdetni az új élet reményét, helyes, így tovább!
A következőt is tudjátok biztosan, de azért hadd szóljak róla. Már akkor eszembe jutott, hogy erről is beszélni kell, mikor minap bejelentkezett miniszterelnöknek Lattmann Tamás. Bárki, aki itt az Orbán utáni miniszterelnök lesz, vagy arra aspirál tudnia kell, hogy Magyarországon építeni csak Orbán nélkül lehet, ennek a nemzetnek ki kell vetnie ezt az embert a testéből. Ennek hogyanját én ugyan nem tudom most megmondani (leginkább egy népi bíróság lehetne tán a leghivatottabb rá), de ismerni kell a diktátorok lelkivilágát ahhoz, hogy tudjuk mikor mit kell tenni.
Mit gondoltok, mi lenne, ha kormányra kerülve közgazdasági számításokat végezve arra jutnátok, hogy el kell törölni az egykulcsos adót s létre kell hozni magasabb kulcs(oka)t is, éppen a szolidaritás nevében? Vagy ha arra a gondolatra jutnátok, hogy a magas nyugdíjakat nem kell emelni pár évig, az alacsonyakat pedig annál inkább, de ugye tudjuk, hogy a kassza véges...(mert havi 30 000 Ft-ból nem lehet megélni még nyugdíjasként sem, így érthető, hogy a nagynyugdíjastól kell elvenni a kisebbek előnyére). Szóval mit gondoltok, mi lenne erre Orbán cselekedete?
Azonnal kiállna s mérgezné tovább a népe lelkét, hogy ő megmondta, hogy rajta kívül mindenki az ország kárára cselekszik, az ő szeretett népére tör, hiszen ezek adót emelnek, nyugdíjat csökkentenek, stb. Magyarul Orbán mellett normális kormányzást nem lehet végezni, olyan mérget jelent az ország számára, amit nem lehet felvállalni józan ésszel.
Másik ilyen ok, miszerint népi bölcsesség az, hogy kutyából nem lesz szalonna, Orbánból pedig nem lesz olyan ember, aki emelt fővel el tudná viselni azt, hogy mindene elúszik, nem csak a hatalmát vezti el, fillére sem marad. Emlékezzetek, Orbán pár százezer ft-os vagyont vallott be legutóbb is, mindene a strómanjai nevén van. Nem csak hataloméhségből, hanem csupán annak az okán is elkerülhetetlen számára a hatalom megtartásának mindenáron való szükségessége, mert Mészárostól soha nem fogja a nevére kapni azt, amit ő a saját céljaira elorzott az országtól, de annak a nevén van.
Tehát az ország Orbátlanítására is kell programot kidolgozni, sajnos, de így van, e nélkül normalitás nem várható. Mondjuk az is lehetne megoldás, felvenni a kapcsolatot Észak-Koreával, ugyan küldjenek már egy ballisztikus rakétát, beletenni ezt a jómadarat s elindítani oda, ahonnét a rakéta jött. S megüzenni Kim Dzsong Il-nek, hogy bánjon vele jó testvérként, hiszen rokon lelkek ők ketten.
Utóbbi csak vicc lenne...a többi holt komoly.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak veled lehetséges a változás.
Minden önkéntes munkára, tudásra szükségünk van: ha úgy érzed, hozzá tudnál járulni a közös munkához, írj nekünk!
MIx 2017.02.19. 17:05:24
Néhányszáz értelmes fiatal nem csinál jó politikai rendszert, ha 2-3 millió választó várja a sültgalambot, s hagyja hogy a szotyis 2,2 millió vallásos rajongója tovább éltesse ezt a hazug posványt.
Tessék felállni, s elmenni szavazni azok ellen akik szétlopják unokáink jövőjét is!!!!
nick papagiorgo 2017.02.19. 17:33:45
Ugye, ha a demokrácia talaján állunk, akkor el kel menni szavazni, és ha elég sok szavazó összejön, akkor Orbánt le lehet váltani. És kb ennyi. Az "orbánatlanítás" nekem nagyon úgy hangzik, mint annak idején a "kuláktalanítás" meg ezek....
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 17:49:48
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 17:53:04
von Putri 2017.02.19. 17:54:24
Csak szólok, hogy a Momentum nagyrészt zsidókból áll, hellyel-közzel Szdsz-es pedigrével
von Putri 2017.02.19. 17:58:08
Jól illusztrálod mennyire találó a nicked
A NOB elnöke nem a budapestieket bírálta, hanem azokat, akik a politikai térben való megjelenés céljából akarják megfúrni az olimpiát. Magyarul egyes pecsenyéjüket sütögető politikusokat
Kicsit többet kéne olvasni a blikkfangos címsornál
savanyújóska 2017.02.19. 17:58:25
Ez végtelenül egyszerű. Felcsúttól csak 24 km Baracska.
(Gyengébbek kedvéért: bv.gov.hu/kozep-dunantuli )
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:03:34
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:06:11
nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:08:31
1. Egészségügy: Vonjuk be a magánbiztosítóket, állami garanciák mellett. A teljesen állami egészségügy csak a körzeti orvosi hálózatra, végőnői hálózatra és a mentőkre terjedjen ki és a hozzá kapcsolt járulék mértéke is olyan legyen. (értsd.: alacsony)
2. Nyugdíj: a felosztó-kiróvó rendszerről fokozatosan álljunk át az önfinanszirozós rendszerre.
a. Első lépésben mindenkinek el kéne különíteni a saját nyugdíjszámláját, ahol követheti a befizetéseit és az abból kifizetett nyugdíjakat.
b. Egyénileg kellene elbírálni, hogy ki mennyi nyugdíjat kaphat:
Pl:: akinek a gyereke külföldön dolgozik az vagy, fizet itthon is v. akkor a szülei csak minimál nyugdíjat kapnak.
- vagyoni helyzetet is be kéne építeni a nyugdíjba (ingatlan, megtakarítás), ill. az alapján számolnák ki, hogy a nyugdíjas gyerekei mennyi járulékot fizetnek. Ezt könnyen meg lehetne oldani, az a. pontban felvázolt egyéni számla miatt.
3. Felsőoktatás: Első körben ezt kéne átalakítani, mert ebben a formában egy fillérrel se szabad több pénzt költeni rá.
a. Állami finanszírozás: Én ezt csak magyar piaci szereplőkkel valami PPP konstrukcióban engedném, esetleg az állam beszállhat a rezsibe. Emellett egy komoly szociáls ösztöndíj-rendszert dolgoznék ki, valamint lenne egy tehetséggondozós ösztöndíj is. Ezen kívül be kéne vezetni egy minőségbiztosítási rendszert is.
Eltörölném a bértáblát.
b. Alap- és középfokú oktatás: ezt úgy ahogy van beszántani és sóval behinteni. Utána teljesen új alapokra újra felépíteni. De ezt sokkal hosszabb folyamat és kicsivel a felsőoktatási reform után jöhene.
4. Adórendszer, kisebb, szolgáltató jellegű állam:
Néhány év után, fokozatosan lehetne csökkenteni a járulékokat, adókat amint a kiadási oldal is csökken. Ekkor lehet tovább alakítani az közszférát, lehetőleg úgy, hogy később ne nőhessen vissza. Értsd.: például a gazdaság növekedéséhez igazítani a fizetéseket, mozgóbér/prémium formájában.
Nagyjából így nézne ki egy program amivel a jelenlegi társadalmi, politikai környezetben valószínűleg nem lehetne választást nyerni. Ehhez társadalmi megegyezés kellene, természetesen úgy, hogy a pontokban felsoroltak finaszírozhatósága ne változzon. Vagyis ne az legyen, hogy a végén minden marad a régiben ahogy ez nálunk lenni szokott.
1ghost 2017.02.19. 18:12:32
Bizonyíték? Van? Ja az nincs! Habonyi propaganda osztály aljas próbálkozása! Hogy micsoda ócska szaralakok vagytok ti fideszesek.
Mentek a lecsóba, majd a sittre, ti mocskos, hazug, korrupt tolvajok. És Magyarország jövője szempontjából ez a legfontosabb.
felső határ nincs 2017.02.19. 18:21:52
szimpla fejlődést, az meg nem a Momentán, hanem a Fidesz, ennyi
Brix 2017.02.19. 18:23:52
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:23:57
Janossz 2017.02.19. 18:24:08
Az agyuk meg csak erre az egy rugóra jár.
nick papagiorgo 2017.02.19. 18:25:04
Nézd, az egészségügyet és az oktatást mindenki meg akarja reformálni. Legutóbb (tegnap) Botka programjában is felbukkant.
Csak épp senkinek se sikerült, soha. Aki próbálkozott vele, az is belebukott (legutóbb Orbánék a KLIK-el).
Egyébként a programpontjaid nem rosszak, biztos lehetne rajta vitatkozni, de legalább egy program. A pártok programjaiban általában az a rossz, hogy vagy nincsenek is, vagy ha vannak, általános lózungokat tartalmaznak. Nekem pl. a szocikkal is az a bajom, hogy legyen több kulcsos adó, fizessenek a gazdagok. Aztán kiderült, hogy én is gazdag vagyok - marhára nem tartom magam annak, de bejelentett munkaviszonyom van, sem nem vagyok évek óta munkanélküli, sem nem kapom zsebbe a pénzt. És marhára nincs kedvem ahhoz, hogy úgymond az én adómból (ami kicsit megugrana, mert hát én "gazdag" vagyok) a sok "látens szegény" zsebét tömögessék, már megint, alapjövedelemmel meg miegyébbel :)
nick papagiorgo 2017.02.19. 18:27:01
ha tényleg négymillió a szegény, ahogy itt egynémelyek állítják, akkor nagyon nagy baj van, mert ennyit én, meg a többi bejelentett bérből-fizetésből élő nem tud eltartani :)
1ghost 2017.02.19. 18:32:14
Pontosan. Viszont az a szó, hogy fidesz mára szitokszóvá vált az országban. A gazemberség, a korrupció és az aljasság szimbóluma.
A bukásuk elkerülhetetlen és nagyon gyors lesz. Sokkal gyorsabb, mint azt a mocskos tolvaj, országkifosztó orbán és az egész gazember fideszbűnszövetkezet gondolja.
nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:33:53
Ezen további adóemeléssel csak rontani lehet és akkor még tovább erősödik a korrupció (nem csak az állami, hanem az állampolgári is) mert egyre több az állam pénze. Ez nem járható út.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:36:20
nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:36:42
A többkulcsos szja a kedvencem. Tök mindegy, hogy egy, kettő v. 35 kulcsos az szja, az nem mindegy hol húzzák meg a határokat. Ez is olyan mint minden más - foci, olimpia, atomfizika - lehet jól és rosszul csinálni. Ezt nagyon sokan nem képesek megérteni.
Alapjövedelem: Ez sem ördögtől való, de az ördög a részletekben van. Ki kapja? Ki nem kapja? Milyen szociális ellátásokat szüntetnek meg? Nyugdíj se lesz? Ez kőkemény költségvetési matek, minden azon múlik :)
vackor1 2017.02.19. 18:36:55
nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:41:53
Egyébként valami ilyen program kéne az ellenzéktől, de van egy gyanúm, hogy miért nincs.
A kormány a mozgásteréhez mérten elkezdte ezeket a reformokat 2010-től a háttérben, közben meg szórják a témákat a közéletbe, hogy arról beszéljen mindenki. Az ellenzék meg szerintem tudja, hogy ilyen programmal nem lehet választást nyerni, sajnos jelenleg ilyenek vagyunk mi választók. Ezért inkább beállnak a kormány játékába, mert közben a fontos kérdésekben - még ha lassan is - de halad az ország.
Szerintem a politikusok normálisabb része pontosan tudja, hogy mit kell csinálni, de azzal is tisztában van, hogy azzal nem lehet választás nyerni. Ezért inkább játszák ezt amit látunk.
Ilyenek vagyunk, így lehet modernizálni bennünket, meg kapitalistát csinálni belőlünk, akik már nem fognak devizahitelt felvenni.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:42:03
Azt, hogy annak mikor jön el az ideje, nem tudom, de ha így folytatják a "nagyurak" el fog jönni.
Boross Bence 2017.02.19. 18:42:16
Az is biztosnak tűnik azonban, hogy nem a balliberális oldal fog visszatérni utána.
nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:44:12
von Putri 2017.02.19. 18:46:19
Bizonyítékot kérsz?
Itt van mindjárt Raadnóti András, aki a Momentum külkapcsolati koordinátora, és annak a Radnóti Sándor filozófusnak a fia, aki az SZDSZ Országos Tanácsának tagja, országgyűlésiképviselő-jelöltje. Persze az alma eshet messze a fájától. Radnóti András saját profilja szerint a londoni olimpián önkénteskedett. Londoni olimpia jó, budapesti olimpia rossz
spiler.blog.hu/2017/01/16/itt_a_vadiuj_szdsz_ifitagozat_momentum_a_neve.
Faszerkezet 2017.02.19. 18:50:01
Most teljesen őszintén..... A program amit leírtál (nem vitába szálok vele), szerinted egy olyan, amit bárki megszavazna??? :D
1ghost 2017.02.19. 18:51:06
Baromság. Persze most meg vagytok zakkanva az az olimpiai sztory miatt. Megértem. De a java csak most jön. Félni okod van, hát nyugtasd magad.
1ghost 2017.02.19. 18:53:53
Hogy micsoda!?Spiler blog rogánéktól? Mint bizonyíték? Na ne röhögtess!
Most komolyan, tényleg ennyire futja tőled te a agyatlan orbánpribék?
von Putri 2017.02.19. 18:54:01
Hogy ne mondhassd hogy csak jobbos forrást olvasok itt van egy méltó link a Soros által támogatott 444-ről, fényképekkel gazdagon illusztrálva a mozgalom két vezetőjéről. Ha ennek alapján nem világos a származásuk, akkor nyomkereső analfabéta vagy
444.hu/2017/01/18/a-fideszes-lejaratast-is-vallaljak-hogy-megakadalyozzak-az-olimpiat
nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:54:56
Nagyon kicsi esélyt látok rá :)
De nagyjából ezért vagyunk eladósodva, mert kb. 50 éve tologatjuk magunk előtt a sz**t.
Egyébként @nick papagiorgo-nak leírtam részletesebben:
Egyébként valami ilyen program kéne az ellenzéktől, de van egy gyanúm, hogy miért nincs.
A kormány a mozgásteréhez mérten elkezdte ezeket a reformokat 2010-től a háttérben, közben meg szórják a témákat a közéletbe, hogy arról beszéljen mindenki. Az ellenzék meg szerintem tudja, hogy ilyen programmal nem lehet választást nyerni, sajnos jelenleg ilyenek vagyunk mi választók. Ezért inkább beállnak a kormány játékába, mert közben a fontos kérdésekben - még ha lassan is - de halad az ország.
Szerintem a politikusok normálisabb része pontosan tudja, hogy mit kell csinálni, de azzal is tisztában van, hogy azzal nem lehet választás nyerni. Ezért inkább játszák ezt amit látunk.
Ilyenek vagyunk, így lehet modernizálni bennünket, meg kapitalistát csinálni belőlünk, akik már nem fognak devizahitelt felvenni. Remélhetőleg. :)
1ghost 2017.02.19. 18:55:48
Buta, közismert, gerinctelen bérhazudozókám! Tudod mit? Inkább tárcsázd ezt: 266-151 :))))))
Faszerkezet 2017.02.19. 18:59:12
Egyetértek veled. Direkt írtam, hogy nem a pontjaiddal akarok vitába szállni.:D
Írtozatos egy teher a nemzeti érdek és a pártérdek. És elég ritkán összeegyeztethető. :)
Csak a vicc kedvéért. Hallott valaki, valaha olyan pártról (Nemtudom, lehet, hogy van) aki,ami nem az érdektelenség miatt fuccsolt be, hanem mert aztmondta, hogy XY párt kezében jól működik az adott ország, így ránk nincs szükség, így elmegyünk kapálni....
cardiobascuralis 2017.02.19. 18:59:46
Kim Dzsong-Il már lassan 10 éve meghalt.
Kb. amikor nálad a helyesírástudás.
@savanyújóska:
Gondolod, el kéne oda vezetni a kisvasutat?
@von Putri:
Tuti, hogy cigány nincs köztük?
@felső határ nincs:
Legalábbis ha az ország meg az EU-s pénzek szétlopását fejlődésnek nevezzük.
1ghost 2017.02.19. 18:59:53
Bizonyíték? Van? Ja az továbbra sincs! Tehát hazudtál! Tehát Orbán retkes bérhazudozója vagy.
nemecsekerno_007 2017.02.19. 19:00:41
Beszélnek 4 millió létminimum alatt élőről, meg az eü, oktatás rossz helyzetéről, de egy szót se, hogy miből akarnák finanszírozni ezek "rendbetételét" adóemelés nélkül.
Szép dolog, hogy "na ez most már nem mehet így tovább" de nem ártan tudni, hogy akkor hogy mehetne szerintük. Főleg finanszírozási szempontból.
nemecsekerno_007 2017.02.19. 19:04:30
A paradoxon pedig az, hogy több az olyan választó aki direkt v. indirekt módon, de anyagilag az államtól függ. Hogy a fenébe lehetne így adókat csökkenteni, ha a kiadásokat nem lehet. Nagyjából ezért kerülünk mindig csődközelbe.
A kapálos sztori nagyon jó :) Szerintem sokan elhúzhatnának dolgozni, már nagyon régen voltak állásinterjún.
2017.02.19. 19:06:00
von Putri 2017.02.19. 19:06:11
És szerinted miért baj az hogy valaki zsidó? Attól még lehet akármilyen ember, adott esetben nagyon hasznos az országnak, mint például Vajna
A gond ott kezdődik amikor összeállnak közülük páran, és elkezdenek zsidó érdekek mentén politizálni. Még ez is legitim, csak akkor lehessen néven nevezni őket. Majd akkor elhiszem hogy nem a származásuk befolyásolja a Momentumosokat, ha a 2019-ben Budapestre tervezett Maccabi, a nemzetközi zsidó sportjátékok ellen is aláírásokat fognak gyűjteni. Mert eddig az nem zavarta őket
von Putri 2017.02.19. 19:07:58
Meggyőztél, a Momentum csupa igaz magyar hazafiból áll
von Putri 2017.02.19. 19:11:09
"Itt valahol
Ott valahol
Három ... összehajol"
miként Ady mondá
Budapest a kutyaszar városa 2017.02.19. 19:13:58
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 19:18:19
Tőlem kérded, hogy miért baj az, ha valaki zsidó?Hát ki kezdett zsidózni, ha nem te?
nemecsekerno_007 2017.02.19. 19:20:35
És a Momentumosok sajnos elég kevés konkrétumot, ahogy az ellenzék is. Ennyi.
Budapest a kutyaszar városa 2017.02.19. 19:20:58
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 19:22:43
von Putri 2017.02.19. 19:25:53
"annál sokkal fontosabb dolgokra is el lehetne költeni azt a hatalmas összeget."
Ja persze, a "menekültek" befogadására, miként Soros bácsi tanácsolta. Vagyünk fel hiteleket a nemzetközi pénzpiacon, hogy ki tudjuk fizetni. Ez aztán a remek befektetés, nem igaz?
felső határ nincs 2017.02.19. 19:26:59
- mármint a listákra szavaztak ennyien, ügye?
von Putri 2017.02.19. 19:30:52
"Németország több mint 93 milliárd eruróra becsüli a menekültek ellátásának összköltségét"
de ez már egy régen túlhaladott, igen szerény becslés. Házi feladat neked: hány olimpia jönne ki ebből?
www.atv.hu/kulfold/20160514-nemetorszag-tobb-mint-93-milliard-erurora-becsuli-a-menekultek-ellatasanak-osszkoltseget
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 19:34:29
Ki beszél itt menekültekről? Ja, elő kellett kapni a következő varázásszót ugye? Képzeld, az eszembe sem jutott, hogy a menekültekre költsünk egy forintot is. Az viszont igen, hogy a lerobbant, lassan Európa legrosszabb egészségügyét és az oktatást egy kissé helyre rakjuk. Persze a főnöködet ez nem érdekli, hiszen az nem baj, ha az öregek minél előbb meghalnak, s a gyerekekből sem atomfizikusokra van szüksége, hanem engedelmes birkákra.
nemecsekerno_007 2017.02.19. 19:35:32
A Magyarok Nyulai fognának egy baseball ütő és kivernék a számból a sajtot. A Momentumosok meg próbálják kiénekelni. A gondom az ezzel, hogy mindkettő a sajtomra pályázik és nem tudom miért.
Mondok egy nagyon jó példát arról, hogy mi a gond a magyarországi megélhetési "civilekkel"
Van egy magyar találmány amit a Norvég Alap finanszírozott. Ez baromfi tollból készít hőszigetelő paneleket, olyan a technológia, hogy nagyüzemileg gyártható.
70%-ban finanszírozták, valószínű, hogy egy elég vaskos tulajdoni részt is szereztek benne.
Ezek a norvég civilek. A mieink meg olyanok, hogy azt a pénzt is elköltenék amit még meg se kerestem. Szerinted, ki a fene támogatná őket. Tök mindegy, hogy milyen aljas a patás Orbán rendszere.
Faszerkezet 2017.02.19. 19:35:47
Akkor legyen az összes többi párt A kormány... Tessék koalíciót alakíttani és hajrá....
Kicsit olyasmi, mintha a futóversenyen végülis akik nemgyőztek sokkal többen vannak mint a nyertes.:D
nick papagiorgo 2017.02.19. 19:40:27
Alapjövedelem: ha ez "alap", akkor mindenki kapja.
Na most ahhoz, hogy mindenki kapjon valamennyit, és az érezhető mennyiség legyen (nem pl. 10 ezer havonta, meg ilyenek) a nagy ellátórendszerekhez (nyugdíj és egészségügy) alapból kell hozzányúlni, ill ezeket kb megszüntetni.
És ugye kinek kell olyan alapjövedelem, ha nincs nyugdíj, és az egészségügyért fizetni kell?
Na ezért nem valósították meg még sehol. Vannak próbálkozások - pl. Finnországban, 2000 fős mintán.
Ez így nem lehet program. Lufieregetés, maximum :)
felső határ nincs 2017.02.19. 19:44:58
4 millió szegény, mindenki kivándorol, nyomor, korupció
Valóság: 1 - nettó bevándorlás van www.tradingeconomics.com/hungary/net-migration-wb-data.html
2 - óriásit csökkent a szegények száma, 2,5 millió www.origo.hu/itthon/20170127-jelentosen-csokkent-a-szegenyseg-magyarorszagon.html
3 - 2008 óta eddig 50%-kal nőtt a minimálbér, és jövőre nő még 15%-kal
2010 óta családi adókedvezmény nélkül 40%-kal nőtt a nettó átlagbér, a reálbér pedig kb. 30%-kal, trükkök százai deficitelszállás nélkül
Ha 1990 óta minden 6 évben annyit nőtt volna a reálbér, mint az elmúlt 6 évben, már osztrák keresetek lennének Magyarországon.
Szóval a szocik feldughatják a szociális demagógiáikat, semmit sem tudnak a megszorításokon, munkahelyek megszüntetésén kívül felmutatni, miközben ugyanolyan korruptak mint a fidesz, de nem nemzeti oligarchákat finanszíroznak, hanem Siemenst meg Alstromot, mert még ehhez is hülyék.
Tehát akinek Orbán nem tetszik, szavazzon a jobbikra, de a hazaárulókra és az alternatív tényekre csak akkor szavazzon, ha Magyarországot mindörökre meg akarja tartani balkáni országnak.
nick papagiorgo 2017.02.19. 19:51:31
a választást az nyeri meg, aki a legtöbb szavazatot kapja. Mondjuk az egyéni körzetekben, hiába kap a legelső 40 %-ot csak (ami nem a többség), az összes többi 60 %-ot, ha ez a 60 % kb 4-5 jelölt között oszlik meg, akkor a legelső (a 40%-ot kapó) viszi a körzetet. Ez ilyen egyszerű. Más országokban is így van, nem Orbán találta ki.
Kicsit szomorú (de ismerős), hogy állandóan van olyan nyafogás, hogy a Fidesz nem testesíti meg az összes szavazó 50%-át. Ez így van, de nem a Fidesz a hibás, hogy nem mennek szavazni. Tessék mozgósítani az embereket, hogy szavazzanak "mellettünk", és akkor le lehet váltani. Ez a feladat, ezt kellene csinálni, nem nyafogni, meg számzsonglőrködni. Mert ha a Fidesz ilyen töredék %-ot testesít meg, akkor az ellenzék még kevesebbet, ugye :)
Ellenzékben meg mindenki azon vagy, hogy az aktuális kormánynak beakasszon (ha tud). A rendszerváltás óta én még "konstruktív ellenzéket" nem láttam. Úgyhogy ezért is teljesen felesleges Orbánt hibáztatni :)
von Putri 2017.02.19. 20:07:04
Egy Soros bácsi által fizetett párt vagy egyéb politikai formáció az ő programját kell hogy megvalósítsa, vagy jön az irgumburgum. A többi meg csak illúzió. Pénz beszél, kutya ugat
Hiába nem akarsz költeni a "menekültekre", ha egy olyan politikai erő jut hatalomra, akit Soros pénzel, akkor arra fog elmenni az ország pénze, ugathatsz bármit
A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.19. 20:07:22
Az úgy van te nagyon téjékozott, hogy orbán direkt nem ültzette le gyurcsányt, csakhogy ott maradjon a politkai színtéren elrettentésnek, akinek önmaga lénye risztja majd az embereket, hogy még egyszer a baoldalra szavazzon.
Meg persze ebben a szabadlábra helyezésben venne volt a számítás, hogy Gyurcsány cserébe kussolni fog amikor majd orbánékl lopják a közpénzt.
A felcsúti közpénztolvaknak azonban hiba csúszott a számításába, ugyanis a baloldalon kívül is van kormányváltó ellenzékl, ez pedig jelenleg a Monentum, amelyik ráadásul nem azért van hogy a mutyit átvegye a fidesz tolvajoktól. Hanem azért, hogy leszámoljon a fidesz tolvajbandávál, élén a orbánnal.
Úgyhogy az esélyek kiválóak, hogy 2018-ban az ország kivesse orbán tolvajt a nemzet testéből, egyenesen a jól megérdemelt börtönébe.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:10:18
A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.19. 20:11:38
Milyen igazad van ám! Mint tudjuk, Soros pénzelte be a fidesz maffiát a parlementbe 1990-be, ő rendezte a milliárdos adósságait amikor butak 2002-ben,, ez már törenelem. Ezért lopja a fideszmaffia a magyar emberek közpénzét és játssza át offshore számlákra, amelyek között nyilvánvalóan ott vannak a Soros számlák is. Különben jön az irgumburgum és a háttérhatalmak bosszúja orbán ellen, hogy nem fizeti vissza a beléfektetett pénzeket.
1ghost 2017.02.19. 20:12:22
"2010 óta családi adókedvezmény nélkül 40%-kal nőtt a nettó átlagbér, a reálbér pedig kb. 30%-kal, trükkök százai deficitelszállás nélkül"
Tényszerűen HAZUDSZ, te ócska jellemtelen orbánbérenc! A bruttó reálbérek az elmúlt hét évben évente átlagosan 1,6%-kal nőttek, a nettó reálbérek 3,4%-kal (családi adókedvezménnyel)
Arról nem is beszélve, hogy emögött a növekedés mögött - egykulcsos adó miatt - egy szétszakadó társadalom áll.
A 2010 előtti évtizedben mind a bruttó, mind a nettó reálbérek növekedése jóval nagyobb, pedig abban egy világválság is benne van.
Továbbá: a gazdaság az elmúlt hét évben évi 1,5%-kal növekedett évente! Ez olyan röhejesen gyenge produktum, hogy elrettentő példaként fogják a sarlatán, tolvaj fidesz dilettantizmusát tanítani a gazdasági kurzusokon.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:14:05
abdul hackeem 2017.02.19. 20:17:16
- a saját szavazóit is hülyének nézi, nézheti?
- senki nem kéri rajta számon az ígéreteit?
- senki nem kéri számon rajta az elb@szott csilliárdokat?
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:19:02
abdul hackeem 2017.02.19. 20:22:43
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:26:41
nemecsekerno_007 2017.02.19. 20:28:43
Meg sokan nem bíznak már a MoMo-hoz hasonló megélhetési "civil" mozgalmakban. Se.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:29:29
abdul hackeem 2017.02.19. 20:30:14
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:31:47
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:32:33
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:34:27
vackor1 2017.02.19. 20:39:48
Annyit írtam, hogy messze nem a mostani bagázs kapta a választásra jogosultak 2/3-ának a szavazatát - ellenben állandóan csak ezt hallom - , és még csak azt sem tettem hozzá, hogy milyen mocskos ,gusztustalan trükkökkel változtatták a maguk javára a választási eredményeket.
A teljesség igénye nélkül - bár tudom senki nem fogja elolvasni , egyrészt nem 3 sorból áll és nem is tőmondatokat tartalmaz, ez pedig így együtt már meghaladja ezen egyedek képességeit , ráadásul úgysem ismerik el, pedig ez mind tény - itt van pár link :
republikon.blog.hu/2014/04/08/igy_mukodott_a_gyozteskompenzacio#comments
www.napi.hu/magyar_gazdasag/megkerdojelezheto_a_magyar_valasztasi_eredmeny_the_new_york_times_.579963.html .
A legegyszerűbb kérdésekre sem tudnak válaszolni , azonnal másról beszélnek - nagyjából mint a mostani esetben is az első kommentemnél - , pl. kérdezhetném, hogy állandóan mantrázzák, hogy mennyire hasítunk, de a GDP növekedést soha nem hasonlítják össze nekem a beérkezett EU-s pénzekkel meg mondjuk az előző kormányok alatt létrehozott termelőegységek hozzáadott értékével , aztán arra sem kapok választ, hogy a a történelemben eddig messze a legtöbb ideöntött pénzből milyen termelőegységeket valósítottak meg az elmúlt években , érthetőbben : milyen beruházások valósultak meg - azon túl, hogy egye fene, lopják el a 2-3-szorosát is közben , csak úgy , szokásuk szerint - , amik GDP-t növelnek a következő években, azaz a jövőben, amiért a mindenkori kormánynak dolgoznia kellene..
Nekem senki ne mondja, hogy a jól ismert nickek nem látják, hogy anno 300 forintért lehetett népszavazni - ami szintén nem volt 300 forint igazából - , most Olimpia , Paks II miatt sem lehet , régebben az emberek még nem voltak hülyék, mert egy nagyvezír azt mondta, hogy közösen kell dönteni, mostanra annyira meghülyültek a zemberek , hogy minden lehetséges módon akadályoznak nekik nem tetsző, kellemetlen, vélelmezhetően számukra bukta népszavazást, pofátlan hazudozással próbálva magyarázni a magyarázhatatlant ?
Nekem ne mondja senki, hogy a "hívők" nem látják, hogy milyen módon intéznek mindent ezek a szalonképtelen pojácák.. :)) Dehogynem látják, csak vagy ennyire buták / életképtelenek/ vagy érdekükben áll ezek ellenére is imádni ezeket.
Egy szóval nem mondom, hogy az előző kormányok idejében nem voltak visszaélések, lopások, de közel nem ennyi , ilyen mértékű és pláne nem ilyen arrogáns, pofátlan módon történtek. Azoknál lehetett felfedezni olyan törekvéseket is, amitől talán jobb lett volna az embereknek, fejlődött volna az ország - na, ezt mindet megtorpedózta az akkori ellenzék , csupán saját magukat nézve már akkor is, véletlenül sem az ország boldogulása volt a céljuk - , ezeknél ilyet még csírájában sem látni és ettől tartja visszataszítónak minden jóérzésű, normális, gondolkozásra képes ember ezt a társaságot és szervilis kiszolgálóit.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:45:47
nemecsekerno_007 2017.02.19. 20:57:33
"Tegyük rendbe az egészségügyet..."
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:59:59
nemecsekerno_007 2017.02.19. 21:02:31
Csak annyit mondanak, hogy "ez így tovább már nem mehet, most már tényleg..."
De itt van még egyszer, remélem nem gyomlálja ki a poster:
Ez a Momentum Mozgalom iránt érzett csodálat is a szokásos Messiás-várás mentalitásba illeszkedik. Az egyébként nem politikai program, hogy váltsuk le a patás Orbánt.
1. Egészségügy: Vonjuk be a magánbiztosítóket, állami garanciák mellett. A teljesen állami egészségügy csak a körzeti orvosi hálózatra, végőnői hálózatra és a mentőkre terjedjen ki és a hozzá kapcsolt járulék mértéke is olyan legyen. (értsd.: alacsony)
2. Nyugdíj: a felosztó-kiróvó rendszerről fokozatosan álljunk át az önfinanszirozós rendszerre.
a. Első lépésben mindenkinek el kéne különíteni a saját nyugdíjszámláját, ahol követheti a befizetéseit és az abból kifizetett nyugdíjakat.
b. Egyénileg kellene elbírálni, hogy ki mennyi nyugdíjat kaphat:
Pl:: akinek a gyereke külföldön dolgozik az vagy, fizet itthon is v. akkor a szülei csak minimál nyugdíjat kapnak.
- vagyoni helyzetet is be kéne építeni a nyugdíjba (ingatlan, megtakarítás), ill. az alapján számolnák ki, hogy a nyugdíjas gyerekei mennyi járulékot fizetnek. Ezt könnyen meg lehetne oldani, az a. pontban felvázolt egyéni számla miatt.
3. Felsőoktatás: Első körben ezt kéne átalakítani, mert ebben a formában egy fillérrel se szabad több pénzt költeni rá.
a. Állami finanszírozás: Én ezt csak magyar piaci szereplőkkel valami PPP konstrukcióban engedném, esetleg az állam beszállhat a rezsibe. Emellett egy komoly szociáls ösztöndíj-rendszert dolgoznék ki, valamint lenne egy tehetséggondozós ösztöndíj is. Ezen kívül be kéne vezetni egy minőségbiztosítási rendszert is.
Eltörölném a bértáblát.
b. Alap- és középfokú oktatás: ezt úgy ahogy van beszántani és sóval behinteni. Utána teljesen új alapokra újra felépíteni. De ezt sokkal hosszabb folyamat és kicsivel a felsőoktatási reform után jöhene.
4. Adórendszer, kisebb, szolgáltató jellegű állam:
Néhány év után, fokozatosan lehetne csökkenteni a járulékokat, adókat amint a kiadási oldal is csökken. Ekkor lehet tovább alakítani az közszférát, lehetőleg úgy, hogy később ne nőhessen vissza. Értsd.: például a gazdaság növekedéséhez igazítani a fizetéseket, mozgóbér/prémium formájában.
Nagyjából így nézne ki egy program amivel a jelenlegi társadalmi, politikai környezetben valószínűleg nem lehetne választást nyerni. Ehhez társadalmi megegyezés kellene, természetesen úgy, hogy a pontokban felsoroltak finaszírozhatósága ne változzon. Vagyis ne az legyen, hogy a végén minden marad a régiben ahogy ez nálunk lenni szokott.
von Putri 2017.02.19. 21:04:50
Hogyha Orbán nem fordul szembe Sorossal, akkor még most is ő lenne a liebling a nemzetközi sajtóban, és százezerszám élnének közöttünk a dzsihádisták meg a többi néphordalék
Van egy olyan előérzetem, hogy a Momentum nem fog szembefordulni vele, vagy ha mégis akkor éppúgy eltűnik a papírkosárban, mint ahogy Orbánnak beígérték
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 21:07:39
Ők most csak megkérdezték az embereket, hogy akarnak-e olimpiát. Azt tették meg, amit a főváros és a Fidesz "elfelejtett" Bezzeg aminek semmi jelentősége abban azután állandóan konzultálnak velünk Orbánék.
von Putri 2017.02.19. 21:13:05
"Orbán 28 évi politikusi pályafutással hogyan vált milliárdossá?"
Bizonyíték?
Mert szerintem nem milliárdos, fenn van a vagyonbevallása, ha cáfolni tudod akkor cáfold
k-monitor.hu/tevekenysegek/20170111-vagyonnyilatkozatok-hajnala?gclid=CjwKEAiAoaXFBRCNhautiPvnqzoSJABzHd6hyr7teY5FAFHn0Kspxula-Y2z_iq5EtVBkevViXjM1RoCPo3w_wcB
Weißkopf 2017.02.19. 21:14:34
Ugyanarra épít, mint a példának tekintett Horthy-rendszer.
Horthy: irredentizmus + ellenségkép (nála: antibolsevizmus, antiszemitizmus)
Orbán: nacionalizmus + ellenségkép (nála: Brüsszel, migráció, civilek)
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 21:15:32
abdul hackeem 2017.02.19. 21:16:30
Ennyit a programról.
abdul hackeem 2017.02.19. 21:21:38
röf 2017.02.19. 21:21:44
VaradiJanos 2017.02.19. 21:24:15
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 21:26:56
Weißkopf 2017.02.19. 21:27:39
VaradiJanos 2017.02.19. 21:32:25
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 21:33:00
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 21:35:20
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.19. 21:42:56
Hajrá Momentum!!! :)))
nemecsekerno_007 2017.02.19. 21:43:49
Ugye ezt csak viccnek szándtad?
abdul hackeem 2017.02.19. 21:44:52
abdul hackeem 2017.02.19. 21:48:26
Számonkérés? Semmi sem fog változni, ameddig az nem lesz.
Hidvégi Mihály 2017.02.19. 21:54:23
Buchhalter 2017.02.19. 21:58:14
felső határ nincs 2017.02.19. 22:04:40
havi 3300 euró fölött 25%, alatta 20%......
a gyurcótány 2kulcsosa: havi 600 euró alatt 18%, fölötte 36%
Nem a kulcsokon múlik, a sávhatárokon múlik.
Larry Silverstein 2017.02.19. 22:08:09
Ma az ország sokkal jobban áll, mint 2012-13 telén, szórják a pénzt mindenhova, emelkednek a bérek, csökkennek az adók, valszeg nem egykulcsos, hanem egyszámjegyü egykulcsos SZJA jön a választás előtt.
Szóval csoda kell hogy a fidesz ne kapjon 2/3-ot, ismét.
Larry Silverstein 2017.02.19. 22:11:54
Ugyanarra épít, mint a példának tekintett Horthy-rendszer.'
-mármint emelik a béreket és csökkentik az adókat? Csökkentik a kamatokat és az adósságot? Nem is értem hogy lehetnek az emberek ekkora fasiszták hogy a fideszre szavaznak.
Sexual Harassment Panda 2017.02.19. 22:12:38
Édes jó istenem, ezt a sületlenséget .
von Putri 2017.02.19. 22:30:42
Minek neked Népbíróság, talán elbocsátottak a Lenin boy szolgálattól?
nu pagagyí 2017.02.19. 22:33:02
Amint megérzik az emberek a szüntelen propaganda ellenére, hogy a Fidesz megdönthető, lavinaszerűen fognak elpártolni tőle. A Fidesz csak a választók félelemére apellálhat, mert ha nem biztos, hogy megbuknak, sokan el sem mennek szavazni, nehogy bajuk legyen belőle. A Fidesz pedig mindent megtesz, hogy féljenek az emberek, nem riad vissza semmilyen törvénytelenségtől, sőt fizetett bűnözők, agresszív kétes elemek mögé bújva, a tettleges erőszaktól sem. Minél görcsösebben ragaszkodnak a hatalomhoz, a lefojtott indulatok annál erősebben fognak robbanni. Hiába nyer ilyen módon, az újabb ciklust már nem biztos, hogy kitölti. Szerintem a 2018-as választás az utolsó, amikor még viszonylag békésen leváltható a rezsim.
Larry Silverstein 2017.02.19. 22:35:17
Larry Silverstein 2017.02.19. 22:36:55
Ehelyett, mivel a ktgvetés kiválóan áll és jön a választás előtti osztogatás, a fidesz növelni fogja még a jelenlegi brutális támogatottságát is.
Larry Silverstein 2017.02.19. 22:41:12
kozvelemenykutatok.hu/reg-nem-latott-fidesz-kdnp-folennyel-indult-2017/
2017.02.19. 22:41:50
Mivel a birkák mindig is többen lesznek, ezért rajtuk múlik az eredmény. És mivel birkák, soha nem azt nézik, hogy mi a jó az országnak, hanem azt, hogy ki ígéri nekik a legtöbbet. Azzal már nem foglalkoznak, hogy az ígéret be lett-e tartva, vagy csak be lett nekik tartva, mert jönnek az újabb és újabb ígéretek és ezekkel a birka jól is lakik. Ha mégis feltűnik, hogy az ígérgetéstől nem lesz nagyobb az ól, nem finomabb a fű és nem selymesebb a gyapjú, akkor keresnek másik vezérürüt, de mivel birkák, sosem olyat, aki a nem birkáknak is megfelelne.
Szóval a mondatod helyesen: Aki nem akar a birkák országában élni, az menjen el.
@Buchhalter: "Nem az egy kulcsos adó miatt alakul ki szakadék hanem az egyenlőtlen bérek miatt"
Az ugye megvan, hogy többek között ÁFA-t kellett emelni az egykulcsosításhoz? Tehát nálunk csak úgy lehetett még több pénzt hagyni az amúgy is átlag felett keresők zsebében, hogy közpen jól megszopatták a szegényeket. Aki szerint ez igazságos, azzal egyéb problémák is lehetnek.
Larry Silverstein 2017.02.19. 22:48:40
- nagyon helyes.
'Tehát nálunk csak úgy lehetett még több pénzt hagyni az amúgy is átlag felett keresők zsebében, hogy közpen jól megszopatták a szegényeket.'
- tehát Magyarroszágon a szegények fizetik be az ÁFA nagy részét, aha.
'Aki szerint ez igazságos, azzal egyéb problémák is lehetnek.'
- le lehet hülyézni a választókat, az MSZP is ezt teszi minden ordas buktája után....
abdul hackeem 2017.02.19. 22:51:15
"A cégek adóterhelése 2009 és 2014 között érdemben nem változott, míg a kormányváltás előtt 1 017 milliárdot fizettek, addig tavaly 1 152 milliárd forint folyt be az államkasszába. A lakosság közvetlen adói (szja, illetékek) 2 020 milliárd forintról évi 1 654 milliárdra csökkentek, ám az itt kieső bevételeket messze túlkompenzálta a szintén lakosság által fizettet fogyasztási adók mértéke: amíg 2009-ben 3 070 milliárd forint folyt be ezekből az adókból, addig tavaly már 4 286 milliárdot fizetett a lakosság. Ez utóbbi a kormány bevallott célja is volt, hogy a lakossági jövedelmeket nem a keletkezésüknél, hanem a fogyasztáskor adóztassák."
www.napi.hu/ado/igy_adoztat_a_fidesz_jelentosen_nott_az_adok_szama.578522.html
von Putri 2017.02.19. 22:57:45
Gyurcsány nem ígért mást csak vért verítéket és könnyet. Ha őszinték akarnak lenni, az ellenzék most se ígérhet ennél többet
:
Jakab.gipsz 2017.02.19. 22:59:12
A Karl Popper és tanítványa Soros Gyuri féle "Nyitott társadalom és ellenségei" egy áltudományos baromság, semmi köze sincs a társadalom tudományhoz, csak egy újságírói kacsa, magyarán marhaság, és e szerint a recept szerint kellene globalizálni a világot, nektek elment az eszetek.
A naiv és hiszékeny Momentumos ,"szemünk-fénye-ifjúságnak" fogalma sincs róla, hogy dörzsölt politikai szélhámosok mibe rángatták bele, ezeket a gyerek embereket ágyú tölteléknek.
Az Orbán kormány leváltásáról pedig ne is álmodjatok, (mind azon által,hogy nagy mamlaszok), kire, esetleg a plebejus baloldalra, nektek ott sem osztanak lapot.
Egyedül maradtatok, mert egy szavatok sem igaz urbánus értelmiségiek, zsidónak álcázott ateista bunkók vagytok.
Larry Silverstein 2017.02.19. 23:03:00
A cégek adóterhelése most változott, óriásit csökkent, felére esett a társasági adókulcs.
Mellesleg 2014 után megint csökkent az SZJA és az ÁFA is, az átlagos ÁFA terhelés ma már alacsonyabb mint 2010-ben.
Tehát való igaz, ma elmondható hogy minden adókulcs alacsonyabb mint 2010ben, kivéve a minimálbér nullás adóját a jóváírással együtt. Azt azonban messze kompenzálja a bruttó minimálbér brutális, soha nem látott emelése.
Larry Silverstein 2017.02.19. 23:04:33
von Putri 2017.02.19. 23:05:23
"Az ugye megvan, hogy többek között ÁFA-t kellett emelni az egykulcsosításhoz? "
Bajnai emelte 25%-ra, más megszorításokkal együtt. Biztos ezzel is Orbánnak akarta előkészíteni a talajt
abdul hackeem 2017.02.19. 23:06:13
Igaz, igaz. A Jóisten óvja Őket az orbánbandától.
Az egész írásod alapján tudnék neked ajánlani egy kiváló hospice ellátást.
abdul hackeem 2017.02.19. 23:08:28
ubu1a 2017.02.19. 23:10:42
vackor1 2017.02.19. 23:30:36
Az eddigi hozzászólásaid alapján nem is rád gondoltam :)) , de változatlanul állítom , hogy vannak itt iióák, és még büszkén ki is nyilvánítják magukról..
Nos, kommentár nélkül :
Nemzeti Választási Iroda
www.valasztas.hu/hu/ref2016/1144/1144_0_index.html
2016. okt. 1. - Magyarországi lakóhellyel rendelkező választópolgárok száma: 7 997 998. - ebből külföldön, a külképviseleteken szavaz: 11 231.
FIDESZ-KDNP ( 2014-es Orsz.gyűlési választások , 2.132.996 szavazat )
A választáson indult többi pártra összesen 2 658 620-an szavaztak .
Ebből a három adatból nyugodtan lehet számolni - már ha megy - , és azt hiszem innen nincs miről beszélni ebben a témában, mindenki eldöntheti, hogy mi az igazság.
Szerencsére a számok egzakt dolgok, a tényekkel meg csak azok vitatkoznak, akikre érvényes az előző kommentem első bekezdésének utolsó sora.
Több hozzáfűznivalóm nem lesz a témában.
Larry Silverstein 2017.02.19. 23:36:44
'FIDESZ-KDNP ( 2014-es Orsz.gyűlési választások , 2.132.996 szavazat )
A választáson indult többi pártra összesen 2 658 620-an szavaztak .'
- ennyien szavaztak a FELE parlamentre, vagyis a LISTÁRA!
von Putri 2017.02.20. 00:09:16
"utálom a sportot"
Ez volt eddig a No.1. hozzászólás
abdul hackeem 2017.02.20. 00:11:55
www.napi.hu/showpic.php?w=900&p=/fototar/201605/orig/image1462792428.png
A TA 5,5%-át adta a költségvetés bevételének, ez csökkent a cégeknél.
A minimálbér emelésbe meg beleszakadnak és árat fognak emelni, ami inflációgerjesztő.
Andy73 2017.02.20. 00:18:50
Miféle viziót? Hogy ne legyen olimpia? Az pontosan a vizió tagadása. A vizió az olimpia (lett volna), ami eddig még nem volt Magyarországon. A momentum egy viziót tagad és akar lerombolni, a jelek szerint jó eséllyel. Az, hogy merjünk kicsik lenni, nem éppen vizió, hanem már egy elcsépelt lemez.
"Tehát az ország Orbátlanítására is kell programot kidolgozni"
Akkor dolgozd ki, te nagyokos. Aztán elindulhatsz vele jövőre a választáson, és utána talán majd felébredsz. Elég szánalmas, hogy az ellenzék nagy része még mindig itt tart. 2002-ben és 2006-ban még sok választó bekajálta ezt a maszlagot, de azóta ez már kevés, immár több mint 10 éve.
A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.20. 00:29:39
Moszkva vagy Riad, más választása nincs. Magyar börtönbe biztos nem akar vonulni, pedig egy nemzeti kormánynak a nemzeti börtönt kellene imádnia.
Larry Silverstein 2017.02.20. 00:30:42
- ezért nem szavaznak a szocikra.
'A minimálbér emelésbe meg beleszakadnak és árat fognak emelni, ami inflációgerjesztő.'
- és elmennek a bankok, s jön 23 millió román
A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.20. 00:33:20
Vízió? Gondolod, hogy rajtatok fidiótákon kjívül vannak még lények a földön, akik a ti félelmetes ostobaságaitokat bekajálják?
Nektek maximum csak Cicavízió való, az megfelel a fideszesek visszamaradott szellemi színvonalának.
abdul hackeem 2017.02.20. 00:53:13
seggnyalókórus?
Andy73 2017.02.20. 01:32:11
Kösz a kedvességed, de én nem vagyok fideszes. Csak szeretem a sportot, és sok emberrel együtt bíztam benne, hogy nálunk lesz végre az olimpia.
Fel kellene már fogni, hogy a sport és az olimpia nem pártpolitikai kérdés. Ezt korábban felfogták az ellenzéki pártok is, ezért nem mentek nyíltan szembe az olimpiával. Ezért kellett ehhez egy új mozgalom. Egy párt legalább annyi szavazót bukhat az olimpia ellenzésével, mint amennyit nyer vele. Hiába írták alá tobb százezren a népszavazási kérdőiveket, ez a választóknak csak a töredékét jelenti.
DFK 2017.02.20. 05:28:34
DFK 2017.02.20. 05:42:08
bkkzol 2017.02.20. 06:06:26
Szanalmasak.
Az egesz ellenzek mar a koncon marakszik, pedig meg a kozeleben sincs.
Hidvégi Mihály 2017.02.20. 06:49:09
Még akkor is, ha egy olimpia a nemzet épülését szolgálná, összetartást adna, az összetartozás érzését növelné, munkát jelenthetne, tehát nagyon sok pozitív jelentése is van, mégsem szabad most olimpiát rendezni.
S milyen víziót emlegettek a MoMósok? A teljesítményelv érvényre juttatását az országban, valaki úgy tudjon érvényesülni, ha letesz is valamit az asztalra, szemben a FIDESZ érával, amikor csupán politikai kapcsolatok révén, nagyon sokszor pedig csak gerinctelenség révén lehet boldogulni, üzletet kötni, üzletet vinni.
A másik pedig amit említettek az a szolidaritás szükségessége, annak megvalósítása a nemzeten belül, például azért, hogy rossz sorban lévő szegény gyerek ha tehetséges, tudjon tanulni, tudjon kiemelkedni, mert az országnak minden erőforrásra, minden tudásra szüksége van.
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.20. 06:49:48
Hidvégi Mihály 2017.02.20. 06:57:01
Nem, ne beszéljetek így. Minden emberre szükség lesz (egyetlen egy ember kivételével) az újjáépítéshez, az agymostt fideszhívőkre is szükség lesz. Nem lehet örökké árkokat ásni, ellenségeket kreálni, ellenségeskedést tovább vinni, el kell jönni a kiegyezésnek magyar és magyar között.
Hidvégi Mihály 2017.02.20. 07:01:27
DFK 2017.02.20. 07:12:00
nu pagagyí 2017.02.20. 07:23:03
Akkor rendezzünk olimpiát, ha olyan erős innovatív cégeink lesznek, akik világszínvonalon tudnak teljesíteni, képesek becsületes versenyben is elnyerni a beruházások döntő részét és nem azért, hogy ezen gazdagodjanak meg politikai protektoraikkal egyetemben, hanem a reklámérték miatt, ami segíti, hogy kilépjenek a világpiacra.
szabadság elvtársak! 2017.02.20. 07:34:32
Rákosi elvtárs, én is a tied vaaaagyok! Ismerős a nóta? És természetesen a zorbán a kirekesztő, árokásó, stb stb! Meg a szavazói. Ez ugye nem gyűlöletszítás amit itt műveltek? Gratulálok! Fel sem merül bennetek, hogy ilyen szöveggel ártotok legtöbbet az ellenzéknek? Nem hinném, hogy ilyen nyilatkozatokkal tisztességes jóérzésű ember támogatna benneteket. Kivéve az anarchista gyilkosokat!Ez lenne a ti demokráciátok? Kösz. De ilyen nem kell!!!
HaD 2017.02.20. 07:48:21
Mei Ling 2017.02.20. 07:48:47
$pi$ 2017.02.20. 07:56:37
Ó, a többségre is szükségetek lesz? Micsoda felismerés öregem, ez igen! Kár, hogy az ellenzék nem-agymosott elsöprő többsége hét év alatt nem jött erre rá. :D
HaD 2017.02.20. 08:03:04
HaD 2017.02.20. 08:05:46
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.20. 08:07:31
Buchhalter 2017.02.20. 08:11:08
Hidvégi Mihály 2017.02.20. 08:12:44
Populista Orbán-pártként lehetne leginkább meghatározni, az orbánizmus (hataloméhség) jegyeivel.
Hidvégi Mihály 2017.02.20. 08:15:52
Hidvégi Mihály 2017.02.20. 09:49:02
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.20. 10:13:54
Hogyha leköszön majd Viktor,
Össznépi lesz majd a víg tor,
S drága olimpia helyett
Kánaán ont mézet s tejet!
:)
ubu1a 2017.02.20. 10:18:43
von Putri 2017.02.20. 12:54:13
Kösz, mindig tanulságos a hozzád hasonlóan rettentő nagy demokratákkal vitatkozni
von Putri 2017.02.20. 12:59:19
Nem lesz könnyű egy ilyen csapattal bármire is jutni a közéletben. Bármilyen útra szereled fel a hajót, ugyanabból a matrózkocsma töltelékből fog állni a legénysége
von Putri 2017.02.20. 13:03:57
"Sőt, a Fdesz tagoknál is (valószínűleg, az én értelmezésem szerint) meg kell tiltani legalább 20 évre az állami elhelyezkedés lehetőségét, "
Orvos, tanár, állami intézmény portása nem lehet Fideszes 20 évig? Mi ez a lazaság, mért nem rögtön 200? A végén még lehurrognak a sajátjaid
von Putri 2017.02.20. 13:08:09
Ebben igazat adok, lerí a momentumosokról a sporthoz való hozzáálás
abdul hackeem 2017.02.20. 13:41:16
Kösz, jól esett, de Kánaán az odébb van. :-)
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.20. 13:46:16
Mei Ling 2017.02.21. 10:41:04
Hidvégi Mihály 2017.02.21. 21:24:04