Blog

No-limpia ... No-rbán!

2017. február 18. - Hidvégi Mihály

Mint két lábbal a földön járó műszaki beállítottságú ember, örökké irigyelni fogom a művészeket, ugyanakkor csak a legőszintébb hálával a szívemben tudok rájuk gondolni. Áldassék hát a nevük örökre!, mert olyan sokat hozzátesznek ők a mi életünkhöz, olyan felemelőt adnak, legyen szó irodalomról, képzőművészetekről, vagy akár filmművészetről.

nevtelen_2.pngEzekben az Orbántól vészterhes időkben is hányszor megidézik A tanú című film egy-egy jól sikerült mondatát. Egyik ilyen a..."nem lennék most az imperialisták helyében" felkiáltás is, nos, én pedig ezekben a napokban mennyire nem szeretnék Orbán Viktor helyében lenni!

Írtam - nem is olyan túl régen - egy cikket itt, Politikus kerestetik volt a címe. S úgy tűnik, megtaláltatott, megtaláltattak. S milyen jó, hogy többes számban írhatok, hiszen ez a műfaj nem egyszemélyes.

Igen, a Momentum Mozgalomra gondolok, akik tegnap nagy dolgot tettek az asztalra, s nem csak a 266 ezernyi aláírás ez a nagy dolog. Hanem annak a megmutatása, hogy mi közöttünk a magyar nép között is kitermelődik a fiatalok között az az igény, hogy teszünk is magunkért, a családunkért, az országért, mégpedig úgy, hogy annak eredménye is legyen. Mint a tegnapi egyik tv adásban az alelnökük (ha jól emlékszem) elmondta, víziót akarnak adni ennek a megvezetett országnak, amelyik sokáig azt hihette, hogy esik csöbörből vödörbe. De nem, van kiút, kell legyen! Milyen víziót? Biztosan megfogalmazzák még többször, legelőször a teljestményelvet említette, aztán a szolidaritást s még többeket. Igen, a teljesítmény az, ami mindenhol a legfontosabbnak kell lennie, a szolidaritás pedig egy nemzetközösség számára az egyik túlélési esély. Ugyanígy fontos vízió lehet a bátorság közkinccsé tétele, egyéni bátorság nélkül nincs sikeres vállalkozás, nincs szabad ország. Hiszen anélkül még egy lánykérést sem lehet megtenni...

Szóval igen megörvendeztette a napomat tegnap a Momentum Mozgalom, hajrá fiúk, csak így tovább! Párttá akartok válni, helyes, járni akarjátok a vidéket hirdetni az új élet reményét, helyes, így tovább!

A következőt is tudjátok biztosan, de azért hadd szóljak róla. Már akkor eszembe jutott, hogy erről is beszélni kell, mikor minap bejelentkezett miniszterelnöknek Lattmann Tamás. Bárki, aki itt az Orbán utáni miniszterelnök lesz, vagy arra aspirál tudnia kell, hogy Magyarországon építeni csak Orbán nélkül lehet, ennek a  nemzetnek ki kell vetnie ezt az embert a testéből. Ennek hogyanját én ugyan nem tudom most megmondani (leginkább egy népi bíróság lehetne tán a leghivatottabb rá), de ismerni kell a diktátorok lelkivilágát ahhoz, hogy tudjuk mikor mit kell tenni.

Mit gondoltok, mi lenne, ha kormányra kerülve közgazdasági számításokat végezve arra jutnátok, hogy el kell törölni az egykulcsos adót s létre kell hozni magasabb kulcs(oka)t is, éppen a szolidaritás nevében? Vagy ha arra a gondolatra jutnátok, hogy a magas nyugdíjakat nem kell emelni pár évig, az alacsonyakat pedig annál inkább, de ugye tudjuk, hogy a kassza véges...(mert havi 30 000 Ft-ból nem lehet megélni még nyugdíjasként sem, így érthető, hogy a nagynyugdíjastól kell elvenni a kisebbek előnyére). Szóval mit gondoltok, mi lenne erre Orbán cselekedete?

Azonnal kiállna s mérgezné tovább a népe lelkét, hogy ő megmondta, hogy rajta kívül mindenki az ország kárára cselekszik, az ő szeretett népére tör, hiszen ezek adót emelnek, nyugdíjat csökkentenek, stb. Magyarul Orbán mellett normális kormányzást nem lehet végezni, olyan mérget jelent az ország számára, amit nem lehet felvállalni józan ésszel.

Másik ilyen ok, miszerint népi bölcsesség az, hogy kutyából nem lesz szalonna, Orbánból pedig nem lesz olyan ember, aki emelt fővel el tudná viselni azt, hogy mindene elúszik, nem csak a hatalmát vezti el, fillére sem marad. Emlékezzetek, Orbán pár százezer ft-os vagyont vallott be legutóbb is, mindene a strómanjai nevén van. Nem csak hataloméhségből, hanem csupán annak az okán is elkerülhetetlen számára a hatalom megtartásának mindenáron való szükségessége, mert Mészárostól soha nem fogja a nevére kapni azt, amit ő a saját céljaira elorzott az országtól, de annak a nevén van.

Tehát az ország Orbátlanítására is kell programot kidolgozni, sajnos, de így van, e nélkül normalitás nem várható. Mondjuk az is lehetne megoldás, felvenni a kapcsolatot Észak-Koreával, ugyan küldjenek már egy ballisztikus rakétát, beletenni ezt a jómadarat s elindítani oda, ahonnét a rakéta jött. S megüzenni Kim Dzsong Il-nek, hogy bánjon vele jó testvérként, hiszen rokon lelkek ők ketten.

Utóbbi csak vicc lenne...a többi holt komoly.

157 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIx 2017.02.19. 17:05:24

Díjazom a nagy lelkesedést.
Néhányszáz értelmes fiatal nem csinál jó politikai rendszert, ha 2-3 millió választó várja a sültgalambot, s hagyja hogy a szotyis 2,2 millió vallásos rajongója tovább éltesse ezt a hazug posványt.
Tessék felállni, s elmenni szavazni azok ellen akik szétlopják unokáink jövőjét is!!!!

nick papagiorgo 2017.02.19. 17:33:45

Azt hogyan tetszett gondolni, hogy ki kell vetni Orbánt a nemzet testéből - amikor pl. Gyurcsányt sem sikerült?

Ugye, ha a demokrácia talaján állunk, akkor el kel menni szavazni, és ha elég sok szavazó összejön, akkor Orbánt le lehet váltani. És kb ennyi. Az "orbánatlanítás" nekem nagyon úgy hangzik, mint annak idején a "kuláktalanítás" meg ezek....

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 17:49:48

@MIx: Igen, teljes mértékben egyetértek veled. Aki nem akar a birkák országában élni, az menjen el szavazni.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 17:53:04

"A NOB elnöke nekiment a budapestieknek." Nem ártana, ha a saját farkával verné a csalánt, s nem a miénkkel. Fizesse a költségeket, s tőlem lehet Pesten is az olimpia.

von Putri 2017.02.19. 17:54:24

"mi közöttünk a magyar nép között is kitermelődik "

Csak szólok, hogy a Momentum nagyrészt zsidókból áll, hellyel-közzel Szdsz-es pedigrével

von Putri 2017.02.19. 17:58:08

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
Jól illusztrálod mennyire találó a nicked

A NOB elnöke nem a budapestieket bírálta, hanem azokat, akik a politikai térben való megjelenés céljából akarják megfúrni az olimpiát. Magyarul egyes pecsenyéjüket sütögető politikusokat

Kicsit többet kéne olvasni a blikkfangos címsornál

savanyújóska 2017.02.19. 17:58:25

"Tehát az ország Orbátlanítására is kell programot kidolgozni"

Ez végtelenül egyszerű. Felcsúttól csak 24 km Baracska.
(Gyengébbek kedvéért: bv.gov.hu/kozep-dunantuli )

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:03:34

@von Putri: Persze! Szerinted 235 ezer politikus akar népszavazást mi? Képzeld, én sem akarok olimpiát, függetlenül a politikusoktól, akiket nagy ívben letojok.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:06:11

@von Putri: Úgy mellékesen pedig a jó anyukáddal szórakozzál, s ne velem.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:08:31

Ez a Momentum Mozgalom iránt érzett csodálat is a szokásos Messiás-várás mentalitásba illeszkedik. Az egyébként nem politikai program, hogy váltsuk le a patás Orbánt.

1. Egészségügy: Vonjuk be a magánbiztosítóket, állami garanciák mellett. A teljesen állami egészségügy csak a körzeti orvosi hálózatra, végőnői hálózatra és a mentőkre terjedjen ki és a hozzá kapcsolt járulék mértéke is olyan legyen. (értsd.: alacsony)

2. Nyugdíj: a felosztó-kiróvó rendszerről fokozatosan álljunk át az önfinanszirozós rendszerre.
a. Első lépésben mindenkinek el kéne különíteni a saját nyugdíjszámláját, ahol követheti a befizetéseit és az abból kifizetett nyugdíjakat.
b. Egyénileg kellene elbírálni, hogy ki mennyi nyugdíjat kaphat:
Pl:: akinek a gyereke külföldön dolgozik az vagy, fizet itthon is v. akkor a szülei csak minimál nyugdíjat kapnak.
- vagyoni helyzetet is be kéne építeni a nyugdíjba (ingatlan, megtakarítás), ill. az alapján számolnák ki, hogy a nyugdíjas gyerekei mennyi járulékot fizetnek. Ezt könnyen meg lehetne oldani, az a. pontban felvázolt egyéni számla miatt.

3. Felsőoktatás: Első körben ezt kéne átalakítani, mert ebben a formában egy fillérrel se szabad több pénzt költeni rá.

a. Állami finanszírozás: Én ezt csak magyar piaci szereplőkkel valami PPP konstrukcióban engedném, esetleg az állam beszállhat a rezsibe. Emellett egy komoly szociáls ösztöndíj-rendszert dolgoznék ki, valamint lenne egy tehetséggondozós ösztöndíj is. Ezen kívül be kéne vezetni egy minőségbiztosítási rendszert is.
Eltörölném a bértáblát.

b. Alap- és középfokú oktatás: ezt úgy ahogy van beszántani és sóval behinteni. Utána teljesen új alapokra újra felépíteni. De ezt sokkal hosszabb folyamat és kicsivel a felsőoktatási reform után jöhene.

4. Adórendszer, kisebb, szolgáltató jellegű állam:
Néhány év után, fokozatosan lehetne csökkenteni a járulékokat, adókat amint a kiadási oldal is csökken. Ekkor lehet tovább alakítani az közszférát, lehetőleg úgy, hogy később ne nőhessen vissza. Értsd.: például a gazdaság növekedéséhez igazítani a fizetéseket, mozgóbér/prémium formájában.

Nagyjából így nézne ki egy program amivel a jelenlegi társadalmi, politikai környezetben valószínűleg nem lehetne választást nyerni. Ehhez társadalmi megegyezés kellene, természetesen úgy, hogy a pontokban felsoroltak finaszírozhatósága ne változzon. Vagyis ne az legyen, hogy a végén minden marad a régiben ahogy ez nálunk lenni szokott.

1ghost 2017.02.19. 18:12:32

@von Putri: "Csak szólok, hogy a Momentum nagyrészt zsidókból áll, hellyel-közzel Szdsz-es pedigrével "

Bizonyíték? Van? Ja az nincs! Habonyi propaganda osztály aljas próbálkozása! Hogy micsoda ócska szaralakok vagytok ti fideszesek.
Mentek a lecsóba, majd a sittre, ti mocskos, hazug, korrupt tolvajok. És Magyarország jövője szempontjából ez a legfontosabb.

felső határ nincs 2017.02.19. 18:21:52

a magyarok nem szabadságot akarnak, ez már 2014ben is kiderült

szimpla fejlődést, az meg nem a Momentán, hanem a Fidesz, ennyi

Brix 2017.02.19. 18:23:52

Egyelőre a Momentumról még nem tudjuk hogy mit akarnak, kit képviselnek és ki pénzeli őket... Viszont, a Momentum megjelenése feltehetően tovább fogja szalámizni az ellenzéket, leginkább az LMP-t, a PM-et és az Együtt " Korszakváltók" Pártját...Orbán hatalmának még messze nincs vége, ugyanis a gazdasági reálfolyamatok nem olyan rosszak, hogy kormányváltó hangulat alakuljon ki és a migrációs válság kezelését sem lehet bízni senki másra, mint a keménykezű Orbánra...

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:23:57

@von Putri: Te zsidózol? S mit gondolsz, hogy a fél cigány istened egy fő tolvaj haverja Vajna micsoda? Tájékoztatlak, hogy zsidó!

Janossz 2017.02.19. 18:24:08

@1ghost: Aztán hogy meg vannak sértődve ezek, ha közlöd velük náciságuk.
Az agyuk meg csak erre az egy rugóra jár.

nick papagiorgo 2017.02.19. 18:25:04

@nemecsekerno_007:
Nézd, az egészségügyet és az oktatást mindenki meg akarja reformálni. Legutóbb (tegnap) Botka programjában is felbukkant.
Csak épp senkinek se sikerült, soha. Aki próbálkozott vele, az is belebukott (legutóbb Orbánék a KLIK-el).

Egyébként a programpontjaid nem rosszak, biztos lehetne rajta vitatkozni, de legalább egy program. A pártok programjaiban általában az a rossz, hogy vagy nincsenek is, vagy ha vannak, általános lózungokat tartalmaznak. Nekem pl. a szocikkal is az a bajom, hogy legyen több kulcsos adó, fizessenek a gazdagok. Aztán kiderült, hogy én is gazdag vagyok - marhára nem tartom magam annak, de bejelentett munkaviszonyom van, sem nem vagyok évek óta munkanélküli, sem nem kapom zsebbe a pénzt. És marhára nincs kedvem ahhoz, hogy úgymond az én adómból (ami kicsit megugrana, mert hát én "gazdag" vagyok) a sok "látens szegény" zsebét tömögessék, már megint, alapjövedelemmel meg miegyébbel :)

nick papagiorgo 2017.02.19. 18:27:01

Kicsit viccesen fogalmazva:
ha tényleg négymillió a szegény, ahogy itt egynémelyek állítják, akkor nagyon nagy baj van, mert ennyit én, meg a többi bejelentett bérből-fizetésből élő nem tud eltartani :)

1ghost 2017.02.19. 18:32:14

@Janossz:

Pontosan. Viszont az a szó, hogy fidesz mára szitokszóvá vált az országban. A gazemberség, a korrupció és az aljasság szimbóluma.

A bukásuk elkerülhetetlen és nagyon gyors lesz. Sokkal gyorsabb, mint azt a mocskos tolvaj, országkifosztó orbán és az egész gazember fideszbűnszövetkezet gondolja.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:33:53

@nick papagiorgo: Jaja, úgy van. Ha mégis tényeg 4 millió "szegény" van akkor az nagyon gáz, de sajnos szinte természetes. Pont amiatt amit írtam. Kb. 1,5 millió olyan aktív van aki exportképes multinál v. magyar kkv-nál dolgozik. Ők fizetik a közszférát, a nyugdíjakat, az oktatást, gyakorlatilag a "maradék" 8 millió egzisztenciáját.
Ezen további adóemeléssel csak rontani lehet és akkor még tovább erősödik a korrupció (nem csak az állami, hanem az állampolgári is) mert egyre több az állam pénze. Ez nem járható út.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:36:20

@1ghost: .....s örülhetnek, ha nem villanypóznán végzik!

nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:36:42

@nick papagiorgo:

A többkulcsos szja a kedvencem. Tök mindegy, hogy egy, kettő v. 35 kulcsos az szja, az nem mindegy hol húzzák meg a határokat. Ez is olyan mint minden más - foci, olimpia, atomfizika - lehet jól és rosszul csinálni. Ezt nagyon sokan nem képesek megérteni.

Alapjövedelem: Ez sem ördögtől való, de az ördög a részletekben van. Ki kapja? Ki nem kapja? Milyen szociális ellátásokat szüntetnek meg? Nyugdíj se lesz? Ez kőkemény költségvetési matek, minden azon múlik :)

vackor1 2017.02.19. 18:36:55

Abban feltétlenül igaza van a szerzőnek, hogy ha valami csoda folytán '18-ban nem a fijjjug nyernék a választást - sajnos nincs egységes , ütőképes ellenzék és rengeteg a nem szavazó is , pedig hiába harsogják, az agyatlanok, hogy "többség", a valóság az, hogy erre a mostani bagázsra 27% szavazott, az összes többi pártra 34 % és nem szavazott 39 % , ebből látható, hogy semmilyen többség nincs, a számok alapján leválthatóak lennének, de sajnos nem ez fog történni , nem vagyok naiv - , akkor picit rosszabb lenne, ugyanis ennek a csürhének az emberei ülnek minden fontos pozícióban, mindent blokkolnának/megakadályoznának. Emlékezzetek vissza, ellenzékben ogv semmi mást nem csinált , csak hergelte a népet és megakadályozott mindent , amit a kormány szeretett volna , ellenzékből pontosan ugyanezt folytatná.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:41:53

@nick papagiorgo:

Egyébként valami ilyen program kéne az ellenzéktől, de van egy gyanúm, hogy miért nincs.
A kormány a mozgásteréhez mérten elkezdte ezeket a reformokat 2010-től a háttérben, közben meg szórják a témákat a közéletbe, hogy arról beszéljen mindenki. Az ellenzék meg szerintem tudja, hogy ilyen programmal nem lehet választást nyerni, sajnos jelenleg ilyenek vagyunk mi választók. Ezért inkább beállnak a kormány játékába, mert közben a fontos kérdésekben - még ha lassan is - de halad az ország.
Szerintem a politikusok normálisabb része pontosan tudja, hogy mit kell csinálni, de azzal is tisztában van, hogy azzal nem lehet választás nyerni. Ezért inkább játszák ezt amit látunk.
Ilyenek vagyunk, így lehet modernizálni bennünket, meg kapitalistát csinálni belőlünk, akik már nem fognak devizahitelt felvenni.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 18:42:03

@vackor1: Én már évek óta vallom, hogy itt csak valós forradalommal lehet igazi változást elérni!
Azt, hogy annak mikor jön el az ideje, nem tudom, de ha így folytatják a "nagyurak" el fog jönni.

Boross Bence 2017.02.19. 18:42:16

@1ghost: Egyszer biztosan megbukik az Orbán-kormány. Vagy Orbán lemond, vagy nem indul többet választáson, vagy váratlanul meghal. Várjad ki szépen türelemmel!

Az is biztosnak tűnik azonban, hogy nem a balliberális oldal fog visszatérni utána.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:44:12

@1ghost: Jajj, dehogy lesz. Örülhetünk ha nem kapnak megint 2/3-ot. Ilyen töketlen ellenzékkel, nem is várhatunk mást, pedig nem ártana a kormányak egy értelmesebb mert nyílván ők se tudnak mindent. Ez látszott az internetadóból, meg a KLIKK-ből.

von Putri 2017.02.19. 18:46:19

@1ghost:
Bizonyítékot kérsz?

Itt van mindjárt Raadnóti András, aki a Momentum külkapcsolati koordinátora, és annak a Radnóti Sándor filozófusnak a fia, aki az SZDSZ Országos Tanácsának tagja, országgyűlésiképviselő-jelöltje. Persze az alma eshet messze a fájától. Radnóti András saját profilja szerint a londoni olimpián önkénteskedett. Londoni olimpia jó, budapesti olimpia rossz

spiler.blog.hu/2017/01/16/itt_a_vadiuj_szdsz_ifitagozat_momentum_a_neve.

Faszerkezet 2017.02.19. 18:50:01

@nemecsekerno_007:

Most teljesen őszintén..... A program amit leírtál (nem vitába szálok vele), szerinted egy olyan, amit bárki megszavazna??? :D

1ghost 2017.02.19. 18:51:06

@Boross Bence:

Baromság. Persze most meg vagytok zakkanva az az olimpiai sztory miatt. Megértem. De a java csak most jön. Félni okod van, hát nyugtasd magad.

1ghost 2017.02.19. 18:53:53

@von Putri:

Hogy micsoda!?Spiler blog rogánéktól? Mint bizonyíték? Na ne röhögtess!

Most komolyan, tényleg ennyire futja tőled te a agyatlan orbánpribék?

von Putri 2017.02.19. 18:54:01

@1ghost:
Hogy ne mondhassd hogy csak jobbos forrást olvasok itt van egy méltó link a Soros által támogatott 444-ről, fényképekkel gazdagon illusztrálva a mozgalom két vezetőjéről. Ha ennek alapján nem világos a származásuk, akkor nyomkereső analfabéta vagy

444.hu/2017/01/18/a-fideszes-lejaratast-is-vallaljak-hogy-megakadalyozzak-az-olimpiat

nemecsekerno_007 2017.02.19. 18:54:56

@Faszerkezet:

Nagyon kicsi esélyt látok rá :)

De nagyjából ezért vagyunk eladósodva, mert kb. 50 éve tologatjuk magunk előtt a sz**t.

Egyébként @nick papagiorgo-nak leírtam részletesebben:

Egyébként valami ilyen program kéne az ellenzéktől, de van egy gyanúm, hogy miért nincs.
A kormány a mozgásteréhez mérten elkezdte ezeket a reformokat 2010-től a háttérben, közben meg szórják a témákat a közéletbe, hogy arról beszéljen mindenki. Az ellenzék meg szerintem tudja, hogy ilyen programmal nem lehet választást nyerni, sajnos jelenleg ilyenek vagyunk mi választók. Ezért inkább beállnak a kormány játékába, mert közben a fontos kérdésekben - még ha lassan is - de halad az ország.
Szerintem a politikusok normálisabb része pontosan tudja, hogy mit kell csinálni, de azzal is tisztában van, hogy azzal nem lehet választás nyerni. Ezért inkább játszák ezt amit látunk.
Ilyenek vagyunk, így lehet modernizálni bennünket, meg kapitalistát csinálni belőlünk, akik már nem fognak devizahitelt felvenni. Remélhetőleg. :)

1ghost 2017.02.19. 18:55:48

@nemecsekerno_007:

Buta, közismert, gerinctelen bérhazudozókám! Tudod mit? Inkább tárcsázd ezt: 266-151 :))))))

Faszerkezet 2017.02.19. 18:59:12

@nemecsekerno_007:

Egyetértek veled. Direkt írtam, hogy nem a pontjaiddal akarok vitába szállni.:D

Írtozatos egy teher a nemzeti érdek és a pártérdek. És elég ritkán összeegyeztethető. :)

Csak a vicc kedvéért. Hallott valaki, valaha olyan pártról (Nemtudom, lehet, hogy van) aki,ami nem az érdektelenség miatt fuccsolt be, hanem mert aztmondta, hogy XY párt kezében jól működik az adott ország, így ránk nincs szükség, így elmegyünk kapálni....

cardiobascuralis 2017.02.19. 18:59:46

"S megüzenni Kim Dzsong Il-nek, hogy bánjon vele jó testvérként, hiszen rokon lelkek ők ketten."

Kim Dzsong-Il már lassan 10 éve meghalt.
Kb. amikor nálad a helyesírástudás.

@savanyújóska:
Gondolod, el kéne oda vezetni a kisvasutat?

@von Putri:
Tuti, hogy cigány nincs köztük?

@felső határ nincs:
Legalábbis ha az ország meg az EU-s pénzek szétlopását fejlődésnek nevezzük.

1ghost 2017.02.19. 18:59:53

@von Putri:

Bizonyíték? Van? Ja az továbbra sincs! Tehát hazudtál! Tehát Orbán retkes bérhazudozója vagy.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 19:00:41

@von Putri: Naív, idealisták és ők sem beszélnek konkrétumokról. Az ördög ugyanis a részletekben (számokban) van.

Beszélnek 4 millió létminimum alatt élőről, meg az eü, oktatás rossz helyzetéről, de egy szót se, hogy miből akarnák finanszírozni ezek "rendbetételét" adóemelés nélkül.

Szép dolog, hogy "na ez most már nem mehet így tovább" de nem ártan tudni, hogy akkor hogy mehetne szerintük. Főleg finanszírozási szempontból.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 19:04:30

@Faszerkezet: Jaja, persze értettem miért írtad. Nálunk a demokrácia elég paradox módon működik, ez sajnos annak az oka, hogy nem kialakult hanem úgy "csinálták" De ez most lényegtelen.

A paradoxon pedig az, hogy több az olyan választó aki direkt v. indirekt módon, de anyagilag az államtól függ. Hogy a fenébe lehetne így adókat csökkenteni, ha a kiadásokat nem lehet. Nagyjából ezért kerülünk mindig csődközelbe.

A kapálos sztori nagyon jó :) Szerintem sokan elhúzhatnának dolgozni, már nagyon régen voltak állásinterjún.

2017.02.19. 19:06:00

@von Putri: "Csak szólok, hogy a Momentum nagyrészt zsidókból áll, hellyel-közzel Szdsz-es pedigrével" - eltévedtél, kiscsibém, a helyed a mandiner kommentfolyamában van. Még egy ilyen aljas zsidózás, és repülsz innen, aztán regisztrálhatod az új nickeket, amiket ugyanúgy ki fogok b...ni

von Putri 2017.02.19. 19:06:11

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
És szerinted miért baj az hogy valaki zsidó? Attól még lehet akármilyen ember, adott esetben nagyon hasznos az országnak, mint például Vajna

A gond ott kezdődik amikor összeállnak közülük páran, és elkezdenek zsidó érdekek mentén politizálni. Még ez is legitim, csak akkor lehessen néven nevezni őket. Majd akkor elhiszem hogy nem a származásuk befolyásolja a Momentumosokat, ha a 2019-ben Budapestre tervezett Maccabi, a nemzetközi zsidó sportjátékok ellen is aláírásokat fognak gyűjteni. Mert eddig az nem zavarta őket

von Putri 2017.02.19. 19:07:58

@feher.b:
Meggyőztél, a Momentum csupa igaz magyar hazafiból áll

von Putri 2017.02.19. 19:11:09

@nemecsekerno_007:
"Itt valahol
Ott valahol
Három ... összehajol"

miként Ady mondá

Budapest a kutyaszar városa 2017.02.19. 19:13:58

@von Putri: Már úgy hiányzott egy kis zsidózás !

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 19:18:19

@von Putri: Édesem hol élsz te? Vajna az országnak hasznos? Nem az országnak, hanem Orbánnak és a Fidesznek hasznos. Ők pedig nem azonosak az országgal.
Tőlem kérded, hogy miért baj az, ha valaki zsidó?Hát ki kezdett zsidózni, ha nem te?

nemecsekerno_007 2017.02.19. 19:20:35

@von Putri: ez tök mindegy, nem az a lényeg, hogy ki mondja. Az a fontos, hogy mit mond.
És a Momentumosok sajnos elég kevés konkrétumot, ahogy az ellenzék is. Ennyi.

Budapest a kutyaszar városa 2017.02.19. 19:20:58

@von Putri: A zsidó sportjátékok is a magyar adófizetők milliárdjaiból lennének megrendezve ?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 19:22:43

@von Putri: Amennyiben a Maccabi is több ezer milliárdos beruházást igényel, akkor azt is le kell állítani! Amennyiben nem fogtad még fel, az emberek nem az olimpia ellen, hanem a felesleges roppant nagy pénzigény ellen mondanak nemet, hiszen jelenleg annál sokkal fontosabb dolgokra is el lehetne költeni azt a hatalmas összeget.

von Putri 2017.02.19. 19:25:53

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
"annál sokkal fontosabb dolgokra is el lehetne költeni azt a hatalmas összeget."

Ja persze, a "menekültek" befogadására, miként Soros bácsi tanácsolta. Vagyünk fel hiteleket a nemzetközi pénzpiacon, hogy ki tudjuk fizetni. Ez aztán a remek befektetés, nem igaz?

felső határ nincs 2017.02.19. 19:26:59

@vackor1: 'a valóság az, hogy erre a mostani bagázsra 27% szavazott, az összes többi pártra 34 % és nem szavazott 39 % , ebből látható, hogy semmilyen többség nincs'

- mármint a listákra szavaztak ennyien, ügye?

von Putri 2017.02.19. 19:30:52

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
"Németország több mint 93 milliárd eruróra becsüli a menekültek ellátásának összköltségét"

de ez már egy régen túlhaladott, igen szerény becslés. Házi feladat neked: hány olimpia jönne ki ebből?

www.atv.hu/kulfold/20160514-nemetorszag-tobb-mint-93-milliard-erurora-becsuli-a-menekultek-ellatasanak-osszkoltseget

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 19:34:29

@von Putri: Most tudtod Soros bácsizni ugye? Akkor, amikor Orbánt és a többi fidesznyiket pénzelte még jó volt.
Ki beszél itt menekültekről? Ja, elő kellett kapni a következő varázásszót ugye? Képzeld, az eszembe sem jutott, hogy a menekültekre költsünk egy forintot is. Az viszont igen, hogy a lerobbant, lassan Európa legrosszabb egészségügyét és az oktatást egy kissé helyre rakjuk. Persze a főnöködet ez nem érdekli, hiszen az nem baj, ha az öregek minél előbb meghalnak, s a gyerekekből sem atomfizikusokra van szüksége, hanem engedelmes birkákra.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 19:35:32

@feher.b: Egyébként félreértések elkerülése végett nekem ugyanaz a bajom a Momentum Mozgalommal mint a Magyarok Nyulaival.

A Magyarok Nyulai fognának egy baseball ütő és kivernék a számból a sajtot. A Momentumosok meg próbálják kiénekelni. A gondom az ezzel, hogy mindkettő a sajtomra pályázik és nem tudom miért.

Mondok egy nagyon jó példát arról, hogy mi a gond a magyarországi megélhetési "civilekkel"
Van egy magyar találmány amit a Norvég Alap finanszírozott. Ez baromfi tollból készít hőszigetelő paneleket, olyan a technológia, hogy nagyüzemileg gyártható.
70%-ban finanszírozták, valószínű, hogy egy elég vaskos tulajdoni részt is szereztek benne.
Ezek a norvég civilek. A mieink meg olyanok, hogy azt a pénzt is elköltenék amit még meg se kerestem. Szerinted, ki a fene támogatná őket. Tök mindegy, hogy milyen aljas a patás Orbán rendszere.

Faszerkezet 2017.02.19. 19:35:47

@felső határ nincs:

Akkor legyen az összes többi párt A kormány... Tessék koalíciót alakíttani és hajrá....

Kicsit olyasmi, mintha a futóversenyen végülis akik nemgyőztek sokkal többen vannak mint a nyertes.:D

nick papagiorgo 2017.02.19. 19:40:27

@nemecsekerno_007:
Alapjövedelem: ha ez "alap", akkor mindenki kapja.
Na most ahhoz, hogy mindenki kapjon valamennyit, és az érezhető mennyiség legyen (nem pl. 10 ezer havonta, meg ilyenek) a nagy ellátórendszerekhez (nyugdíj és egészségügy) alapból kell hozzányúlni, ill ezeket kb megszüntetni.
És ugye kinek kell olyan alapjövedelem, ha nincs nyugdíj, és az egészségügyért fizetni kell?
Na ezért nem valósították meg még sehol. Vannak próbálkozások - pl. Finnországban, 2000 fős mintán.
Ez így nem lehet program. Lufieregetés, maximum :)

felső határ nincs 2017.02.19. 19:44:58

MASZOP mondja - gágágá

4 millió szegény, mindenki kivándorol, nyomor, korupció

Valóság: 1 - nettó bevándorlás van www.tradingeconomics.com/hungary/net-migration-wb-data.html

2 - óriásit csökkent a szegények száma, 2,5 millió www.origo.hu/itthon/20170127-jelentosen-csokkent-a-szegenyseg-magyarorszagon.html

3 - 2008 óta eddig 50%-kal nőtt a minimálbér, és jövőre nő még 15%-kal

2010 óta családi adókedvezmény nélkül 40%-kal nőtt a nettó átlagbér, a reálbér pedig kb. 30%-kal, trükkök százai deficitelszállás nélkül

Ha 1990 óta minden 6 évben annyit nőtt volna a reálbér, mint az elmúlt 6 évben, már osztrák keresetek lennének Magyarországon.

Szóval a szocik feldughatják a szociális demagógiáikat, semmit sem tudnak a megszorításokon, munkahelyek megszüntetésén kívül felmutatni, miközben ugyanolyan korruptak mint a fidesz, de nem nemzeti oligarchákat finanszíroznak, hanem Siemenst meg Alstromot, mert még ehhez is hülyék.

Tehát akinek Orbán nem tetszik, szavazzon a jobbikra, de a hazaárulókra és az alternatív tényekre csak akkor szavazzon, ha Magyarországot mindörökre meg akarja tartani balkáni országnak.

nick papagiorgo 2017.02.19. 19:51:31

@vackor1:
a választást az nyeri meg, aki a legtöbb szavazatot kapja. Mondjuk az egyéni körzetekben, hiába kap a legelső 40 %-ot csak (ami nem a többség), az összes többi 60 %-ot, ha ez a 60 % kb 4-5 jelölt között oszlik meg, akkor a legelső (a 40%-ot kapó) viszi a körzetet. Ez ilyen egyszerű. Más országokban is így van, nem Orbán találta ki.

Kicsit szomorú (de ismerős), hogy állandóan van olyan nyafogás, hogy a Fidesz nem testesíti meg az összes szavazó 50%-át. Ez így van, de nem a Fidesz a hibás, hogy nem mennek szavazni. Tessék mozgósítani az embereket, hogy szavazzanak "mellettünk", és akkor le lehet váltani. Ez a feladat, ezt kellene csinálni, nem nyafogni, meg számzsonglőrködni. Mert ha a Fidesz ilyen töredék %-ot testesít meg, akkor az ellenzék még kevesebbet, ugye :)

Ellenzékben meg mindenki azon vagy, hogy az aktuális kormánynak beakasszon (ha tud). A rendszerváltás óta én még "konstruktív ellenzéket" nem láttam. Úgyhogy ezért is teljesen felesleges Orbánt hibáztatni :)

von Putri 2017.02.19. 20:07:04

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
Egy Soros bácsi által fizetett párt vagy egyéb politikai formáció az ő programját kell hogy megvalósítsa, vagy jön az irgumburgum. A többi meg csak illúzió. Pénz beszél, kutya ugat

Hiába nem akarsz költeni a "menekültekre", ha egy olyan politikai erő jut hatalomra, akit Soros pénzel, akkor arra fog elmenni az ország pénze, ugathatsz bármit

A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.19. 20:07:22

@nick papagiorgo: "Azt hogyan tetszett gondolni, hogy ki kell vetni Orbánt a nemzet testéből - amikor pl. Gyurcsányt sem sikerült?"

Az úgy van te nagyon téjékozott, hogy orbán direkt nem ültzette le gyurcsányt, csakhogy ott maradjon a politkai színtéren elrettentésnek, akinek önmaga lénye risztja majd az embereket, hogy még egyszer a baoldalra szavazzon.

Meg persze ebben a szabadlábra helyezésben venne volt a számítás, hogy Gyurcsány cserébe kussolni fog amikor majd orbánékl lopják a közpénzt.

A felcsúti közpénztolvaknak azonban hiba csúszott a számításába, ugyanis a baloldalon kívül is van kormányváltó ellenzékl, ez pedig jelenleg a Monentum, amelyik ráadásul nem azért van hogy a mutyit átvegye a fidesz tolvajoktól. Hanem azért, hogy leszámoljon a fidesz tolvajbandávál, élén a orbánnal.

Úgyhogy az esélyek kiválóak, hogy 2018-ban az ország kivesse orbán tolvajt a nemzet testéből, egyenesen a jól megérdemelt börtönébe.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:10:18

@von Putri: Édesapám! Már ekkora slamasztikában vagytok, hogy csak Soros bácsizni tudtok? Már írtam, hogy eddig csak Orbánék voltak akik Soroztak, a többiekre Orbán és a sleppje csak terelt!!

A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.19. 20:11:38

@von Putri: "Egy Soros bácsi által fizetett párt vagy egyéb politikai formáció az ő programját kell hogy megvalósítsa, vagy jön az irgumburgum. "

Milyen igazad van ám! Mint tudjuk, Soros pénzelte be a fidesz maffiát a parlementbe 1990-be, ő rendezte a milliárdos adósságait amikor butak 2002-ben,, ez már törenelem. Ezért lopja a fideszmaffia a magyar emberek közpénzét és játssza át offshore számlákra, amelyek között nyilvánvalóan ott vannak a Soros számlák is. Különben jön az irgumburgum és a háttérhatalmak bosszúja orbán ellen, hogy nem fizeti vissza a beléfektetett pénzeket.

1ghost 2017.02.19. 20:12:22

@felső határ nincs:

"2010 óta családi adókedvezmény nélkül 40%-kal nőtt a nettó átlagbér, a reálbér pedig kb. 30%-kal, trükkök százai deficitelszállás nélkül"

Tényszerűen HAZUDSZ, te ócska jellemtelen orbánbérenc! A bruttó reálbérek az elmúlt hét évben évente átlagosan 1,6%-kal nőttek, a nettó reálbérek 3,4%-kal (családi adókedvezménnyel)

Arról nem is beszélve, hogy emögött a növekedés mögött - egykulcsos adó miatt - egy szétszakadó társadalom áll.
A 2010 előtti évtizedben mind a bruttó, mind a nettó reálbérek növekedése jóval nagyobb, pedig abban egy világválság is benne van.

Továbbá: a gazdaság az elmúlt hét évben évi 1,5%-kal növekedett évente! Ez olyan röhejesen gyenge produktum, hogy elrettentő példaként fogják a sarlatán, tolvaj fidesz dilettantizmusát tanítani a gazdasági kurzusokon.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:14:05

@von Putri: Mivel látom, hogy nagyon tájékozott vagy, megkérnélek, hogy magyarázd már el nekem, hogy Orbán 28 évi politikusi pályafutással hogyan vált milliárdossá? Nekem ugyanis egy teljes élet alatt diplomával, komoly beosztásokban dolgozva nem sikerült.

abdul hackeem 2017.02.19. 20:17:16

Mégis mitől van az, hogy
- a saját szavazóit is hülyének nézi, nézheti?
- senki nem kéri rajta számon az ígéreteit?
- senki nem kéri számon rajta az elb@szott csilliárdokat?

abdul hackeem 2017.02.19. 20:22:43

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Oké. Ennyi? Ezért fizetünk pártokat, közszolgákat, állami vezetőket és állami vállalat vezetőket?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:26:41

@abdul hackeem: A pártok, közszolgák, állami vezetők a birkapásztorok. Tudod a birka az egyik legigénytelenebb állat. Az oktatást lezüllesztve pedig állandóan növekszik a birkák száma.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 20:28:43

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

Meg sokan nem bíznak már a MoMo-hoz hasonló megélhetési "civil" mozgalmakban. Se.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:29:29

@abdul hackeem: Mást sajnos nem írhatok, mert ezt a folyamatot egy értelmes emberekből álló társadalom már régen megállította volna.

abdul hackeem 2017.02.19. 20:30:14

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Akkor a birkapörköltnek kellene elszámoltatnia a számadó juhászt? :-)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:31:47

@nemecsekerno_007: Azt honnan tudod, hogy a MoMo megélhetési civil mozgalom? Milyen bizonyítékod van? Vagy csak úgy szövegelsz?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:34:27

@abdul hackeem: Tudod, pontosan ettől tartok. Ha egyszer robban, akkor nagyot szól, mint 56-ban!

vackor1 2017.02.19. 20:39:48

Direkt nem válaszban küldöm , mivel nagyon ritkán szoktam itt vitatkozni, mert a "hívők" között szinte nincs vitapartner, kulturáltan, érvekkel alátámasztott véleménycserét én alig-alig tapasztaltam eddig a blogokon, és inkább hiszek a saját eszemnek,szememnek, fülemnek , mint az orrukig nem látó, érvek híján csak személyeskedni tudó izéknek, amúgy meg az én köreimben nem szokás párbajt vívni fegyvertelennel - még szellemit sem...

Annyit írtam, hogy messze nem a mostani bagázs kapta a választásra jogosultak 2/3-ának a szavazatát - ellenben állandóan csak ezt hallom - , és még csak azt sem tettem hozzá, hogy milyen mocskos ,gusztustalan trükkökkel változtatták a maguk javára a választási eredményeket.
A teljesség igénye nélkül - bár tudom senki nem fogja elolvasni , egyrészt nem 3 sorból áll és nem is tőmondatokat tartalmaz, ez pedig így együtt már meghaladja ezen egyedek képességeit , ráadásul úgysem ismerik el, pedig ez mind tény - itt van pár link :

republikon.blog.hu/2014/04/08/igy_mukodott_a_gyozteskompenzacio#comments

www.napi.hu/magyar_gazdasag/megkerdojelezheto_a_magyar_valasztasi_eredmeny_the_new_york_times_.579963.html .

A legegyszerűbb kérdésekre sem tudnak válaszolni , azonnal másról beszélnek - nagyjából mint a mostani esetben is az első kommentemnél - , pl. kérdezhetném, hogy állandóan mantrázzák, hogy mennyire hasítunk, de a GDP növekedést soha nem hasonlítják össze nekem a beérkezett EU-s pénzekkel meg mondjuk az előző kormányok alatt létrehozott termelőegységek hozzáadott értékével , aztán arra sem kapok választ, hogy a a történelemben eddig messze a legtöbb ideöntött pénzből milyen termelőegységeket valósítottak meg az elmúlt években , érthetőbben : milyen beruházások valósultak meg - azon túl, hogy egye fene, lopják el a 2-3-szorosát is közben , csak úgy , szokásuk szerint - , amik GDP-t növelnek a következő években, azaz a jövőben, amiért a mindenkori kormánynak dolgoznia kellene..
Nekem senki ne mondja, hogy a jól ismert nickek nem látják, hogy anno 300 forintért lehetett népszavazni - ami szintén nem volt 300 forint igazából - , most Olimpia , Paks II miatt sem lehet , régebben az emberek még nem voltak hülyék, mert egy nagyvezír azt mondta, hogy közösen kell dönteni, mostanra annyira meghülyültek a zemberek , hogy minden lehetséges módon akadályoznak nekik nem tetsző, kellemetlen, vélelmezhetően számukra bukta népszavazást, pofátlan hazudozással próbálva magyarázni a magyarázhatatlant ?
Nekem ne mondja senki, hogy a "hívők" nem látják, hogy milyen módon intéznek mindent ezek a szalonképtelen pojácák.. :)) Dehogynem látják, csak vagy ennyire buták / életképtelenek/ vagy érdekükben áll ezek ellenére is imádni ezeket.
Egy szóval nem mondom, hogy az előző kormányok idejében nem voltak visszaélések, lopások, de közel nem ennyi , ilyen mértékű és pláne nem ilyen arrogáns, pofátlan módon történtek. Azoknál lehetett felfedezni olyan törekvéseket is, amitől talán jobb lett volna az embereknek, fejlődött volna az ország - na, ezt mindet megtorpedózta az akkori ellenzék , csupán saját magukat nézve már akkor is, véletlenül sem az ország boldogulása volt a céljuk - , ezeknél ilyet még csírájában sem látni és ettől tartja visszataszítónak minden jóérzésű, normális, gondolkozásra képes ember ezt a társaságot és szervilis kiszolgálóit.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:45:47

@vackor1: Látod, én elolvastam és teljes mértékben egyetértek veled.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 20:57:33

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Nagyjából amit mondanak, abból a kevésből.

"Tegyük rendbe az egészségügyet..."

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 20:59:59

@nemecsekerno_007: Szóval csak terelsz, minden bizonyíték nélkül. Teszed a megszokottat.

nemecsekerno_007 2017.02.19. 21:02:31

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

Csak annyit mondanak, hogy "ez így tovább már nem mehet, most már tényleg..."
De itt van még egyszer, remélem nem gyomlálja ki a poster:

Ez a Momentum Mozgalom iránt érzett csodálat is a szokásos Messiás-várás mentalitásba illeszkedik. Az egyébként nem politikai program, hogy váltsuk le a patás Orbánt.

1. Egészségügy: Vonjuk be a magánbiztosítóket, állami garanciák mellett. A teljesen állami egészségügy csak a körzeti orvosi hálózatra, végőnői hálózatra és a mentőkre terjedjen ki és a hozzá kapcsolt járulék mértéke is olyan legyen. (értsd.: alacsony)

2. Nyugdíj: a felosztó-kiróvó rendszerről fokozatosan álljunk át az önfinanszirozós rendszerre.
a. Első lépésben mindenkinek el kéne különíteni a saját nyugdíjszámláját, ahol követheti a befizetéseit és az abból kifizetett nyugdíjakat.
b. Egyénileg kellene elbírálni, hogy ki mennyi nyugdíjat kaphat:
Pl:: akinek a gyereke külföldön dolgozik az vagy, fizet itthon is v. akkor a szülei csak minimál nyugdíjat kapnak.
- vagyoni helyzetet is be kéne építeni a nyugdíjba (ingatlan, megtakarítás), ill. az alapján számolnák ki, hogy a nyugdíjas gyerekei mennyi járulékot fizetnek. Ezt könnyen meg lehetne oldani, az a. pontban felvázolt egyéni számla miatt.

3. Felsőoktatás: Első körben ezt kéne átalakítani, mert ebben a formában egy fillérrel se szabad több pénzt költeni rá.

a. Állami finanszírozás: Én ezt csak magyar piaci szereplőkkel valami PPP konstrukcióban engedném, esetleg az állam beszállhat a rezsibe. Emellett egy komoly szociáls ösztöndíj-rendszert dolgoznék ki, valamint lenne egy tehetséggondozós ösztöndíj is. Ezen kívül be kéne vezetni egy minőségbiztosítási rendszert is.
Eltörölném a bértáblát.

b. Alap- és középfokú oktatás: ezt úgy ahogy van beszántani és sóval behinteni. Utána teljesen új alapokra újra felépíteni. De ezt sokkal hosszabb folyamat és kicsivel a felsőoktatási reform után jöhene.

4. Adórendszer, kisebb, szolgáltató jellegű állam:
Néhány év után, fokozatosan lehetne csökkenteni a járulékokat, adókat amint a kiadási oldal is csökken. Ekkor lehet tovább alakítani az közszférát, lehetőleg úgy, hogy később ne nőhessen vissza. Értsd.: például a gazdaság növekedéséhez igazítani a fizetéseket, mozgóbér/prémium formájában.

Nagyjából így nézne ki egy program amivel a jelenlegi társadalmi, politikai környezetben valószínűleg nem lehetne választást nyerni. Ehhez társadalmi megegyezés kellene, természetesen úgy, hogy a pontokban felsoroltak finaszírozhatósága ne változzon. Vagyis ne az legyen, hogy a végén minden marad a régiben ahogy ez nálunk lenni szokott.

von Putri 2017.02.19. 21:04:50

@A Momentum kiütötte orbánt:
Hogyha Orbán nem fordul szembe Sorossal, akkor még most is ő lenne a liebling a nemzetközi sajtóban, és százezerszám élnének közöttünk a dzsihádisták meg a többi néphordalék

Van egy olyan előérzetem, hogy a Momentum nem fog szembefordulni vele, vagy ha mégis akkor éppúgy eltűnik a papírkosárban, mint ahogy Orbánnak beígérték

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 21:07:39

@nemecsekerno_007: S szerinted miért kellett volna nekik egy komplett választási programmal előállni, amikor jelenleg csak olimpia ellenes aláírásokat gyűjtöttek, s nem választásra készültek Orbán a választásra sem készített programot!!!.
Ők most csak megkérdezték az embereket, hogy akarnak-e olimpiát. Azt tették meg, amit a főváros és a Fidesz "elfelejtett" Bezzeg aminek semmi jelentősége abban azután állandóan konzultálnak velünk Orbánék.

von Putri 2017.02.19. 21:13:05

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
"Orbán 28 évi politikusi pályafutással hogyan vált milliárdossá?"

Bizonyíték?

Mert szerintem nem milliárdos, fenn van a vagyonbevallása, ha cáfolni tudod akkor cáfold

k-monitor.hu/tevekenysegek/20170111-vagyonnyilatkozatok-hajnala?gclid=CjwKEAiAoaXFBRCNhautiPvnqzoSJABzHd6hyr7teY5FAFHn0Kspxula-Y2z_iq5EtVBkevViXjM1RoCPo3w_wcB

Weißkopf 2017.02.19. 21:14:34

@abdul hackeem: Miért sikeres Orbán belpolitikája?
Ugyanarra épít, mint a példának tekintett Horthy-rendszer.
Horthy: irredentizmus + ellenségkép (nála: antibolsevizmus, antiszemitizmus)
Orbán: nacionalizmus + ellenségkép (nála: Brüsszel, migráció, civilek)

abdul hackeem 2017.02.19. 21:21:38

@Weißkopf: Azért az orbáni ellenségképpel kezdenek bajok lenni. A bolond amcsi elnök ellen zárni kellene Európának (lóvé is jön még), a migráció Ukrajna felől érkezne, a civilek meg... hát csak mi lennénk valahogy

röf 2017.02.19. 21:21:44

Megvolt az eheti bálványimádat, itt még lehet vicsorogni pár órát, aztán tessék elmenni alukálni, mert holnap vár az esztergapad....

VaradiJanos 2017.02.19. 21:24:15

Ez a Fekete-gyerek mit is dolgozott eddig, hogy ràbíznàtok az orszàgot?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 21:26:56

@VaradiJanos: Annyit biztos dolgozott, mint Orbán! Ő ugyanis egyáltalán nem dolgozott, csak politizált!

Weißkopf 2017.02.19. 21:27:39

@von Putri: Bizonyíték? Sosem lesz rá addig, amíg elő nem kerül az a zsebszerződés, melyet részben ő, részben Mészáros Lőrinc írt alá arról, milyen arányban kerül egyikükhöz és másikukhoz a Mészáros-cégek által nyert milliárdos megbízások haszna. Azt ne mondd már, hogy OV szegénységi fogadalmat tett. Szerintem van annyi pénze (Svájcban vagy offshore számlákon), hogy még az unokáinak sem kell soha dolgozniuk, megélnek a kamatokból.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.19. 21:33:00

@Weißkopf: Nem csak Mészáros Lőrinccel van zsebszerződése. Van ott Vajnával is!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.19. 21:42:56

Hablaty Árpi és Mao Csútung csak hápog... Mi lesz így a papagájkommandókkal? :)
Hajrá Momentum!!! :)))

nemecsekerno_007 2017.02.19. 21:43:49

@abdul hackeem: "Ennyit a programról...."

Ugye ezt csak viccnek szándtad?

abdul hackeem 2017.02.19. 21:48:26

@nemecsekerno_007: Sztem az viccelt, aki azt írta.
Számonkérés? Semmi sem fog változni, ameddig az nem lesz.

Hidvégi Mihály 2017.02.19. 21:54:23

Köszönöm azokat a kommenteket, amelyek gondolatokat tartalmaznak, amelyek irányt adnak a jövőre nézve. Mivel senki nincs az abszolut tudás birtokában, s amúgy is igen nagy a feladat ami előttünk áll, így csak a köszönet és hála jár minden gondolatért.

Buchhalter 2017.02.19. 21:58:14

Szóval Orbán megint buki.Már hanyadjára is az évek során? Meg egyesek éltetik a több kulcsos adót.Érdekes ,Szlovákiában is jól működik. Nem az egy kulcsos adó miatt alakul ki szakadék hanem az egyenlőtlen bérek miatt.És tanulatlan,buta,tirpák semmirekelőket akik a gépesítés korában is el akarnak lödörögni a malteros vödörrel mega kombájn mellett kasszával aratgatnának "nagy" lelkesedéssel...Persze!Soha! Neg alapjövedelem ! És az kinek a rovására és milyen hirtelen kivetett adóból? Ma voltunk baráti találkozón . A 12 ember többsége Fideszre szavazna és úgy érzik a családtagjaik és a kollégáik zöme is.Oh ,akkor ők mind nácik???Vagy inkább nem a balos térfélen van valami ami cirka 2-3 millió embernek nem szimpatikus? Botka is Orosz barátnak nevezi a Fideszt amikor egy olyan utód párt tagja ,akik 40 évig bratyiztak az oroszokkal.Ez egy kissé köpönyegforgatásnak tűnik. A Momentum meg majd előadja ,hogy mi az elképzelése.Ez a Stadionokat nem akarunk No Olimpia egyelőre kevés.

felső határ nincs 2017.02.19. 22:04:40

@Buchhalter: A szlovák 2kulcsos adóról....

havi 3300 euró fölött 25%, alatta 20%......

a gyurcótány 2kulcsosa: havi 600 euró alatt 18%, fölötte 36%

Nem a kulcsokon múlik, a sávhatárokon múlik.

Larry Silverstein 2017.02.19. 22:08:09

A durva az, hogy a fidesz most sokkal jobban áll, mint 2012-13 telén. Ami után 2/3-ot kapott.

Ma az ország sokkal jobban áll, mint 2012-13 telén, szórják a pénzt mindenhova, emelkednek a bérek, csökkennek az adók, valszeg nem egykulcsos, hanem egyszámjegyü egykulcsos SZJA jön a választás előtt.

Szóval csoda kell hogy a fidesz ne kapjon 2/3-ot, ismét.

Larry Silverstein 2017.02.19. 22:11:54

@Weißkopf: 'Miért sikeres Orbán belpolitikája?
Ugyanarra épít, mint a példának tekintett Horthy-rendszer.'

-mármint emelik a béreket és csökkentik az adókat? Csökkentik a kamatokat és az adósságot? Nem is értem hogy lehetnek az emberek ekkora fasiszták hogy a fideszre szavaznak.

Sexual Harassment Panda 2017.02.19. 22:12:38

@vackor1: "hogy erre a mostani bagázsra 27% szavazott, az összes többi pártra 34 % és nem szavazott 39 % , "
Édes jó istenem, ezt a sületlenséget .

von Putri 2017.02.19. 22:30:42

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
Minek neked Népbíróság, talán elbocsátottak a Lenin boy szolgálattól?

nu pagagyí 2017.02.19. 22:33:02

@Larry Silverstein: A Nézőpontra gondolsz? A "hatalmas" Fidesz fölény ellenére szériában kapja a pofonokat a párt. Amúgy az előző választáson is csak 30% körül szavaztak rá, hatalmát az általa eltorzított választási rendszernek köszönheti.

Amint megérzik az emberek a szüntelen propaganda ellenére, hogy a Fidesz megdönthető, lavinaszerűen fognak elpártolni tőle. A Fidesz csak a választók félelemére apellálhat, mert ha nem biztos, hogy megbuknak, sokan el sem mennek szavazni, nehogy bajuk legyen belőle. A Fidesz pedig mindent megtesz, hogy féljenek az emberek, nem riad vissza semmilyen törvénytelenségtől, sőt fizetett bűnözők, agresszív kétes elemek mögé bújva, a tettleges erőszaktól sem. Minél görcsösebben ragaszkodnak a hatalomhoz, a lefojtott indulatok annál erősebben fognak robbanni. Hiába nyer ilyen módon, az újabb ciklust már nem biztos, hogy kitölti. Szerintem a 2018-as választás az utolsó, amikor még viszonylag békésen leváltható a rezsim.

Larry Silverstein 2017.02.19. 22:35:17

@nu pagagyí: Nem, az összes közvéleménykutató 2/3ra méri a fideszt.

Larry Silverstein 2017.02.19. 22:36:55

@nu pagagyí: ''Amint megérzik az emberek a szüntelen propaganda ellenére, hogy a Fidesz megdönthető, lavinaszerűen fognak elpártolni tőle.'

Ehelyett, mivel a ktgvetés kiválóan áll és jön a választás előtti osztogatás, a fidesz növelni fogja még a jelenlegi brutális támogatottságát is.

Larry Silverstein 2017.02.19. 22:41:12

'A 2017-es év első publikált közvélemény-kutatásainak átlaga alapján, ha most tartanának országgyűlési választásokat, akkor a Fidesz-KDNP 6 százalékponttal jobb listás eredményt érne el, mint 2014. április 6-án. Ezzel szemben a korábbi baloldali összefogás pártjai a három évvel ezelőtti szinten állnak, a Jobbik pedig jelentősen, 4 százalékponttal gyengült.'

kozvelemenykutatok.hu/reg-nem-latott-fidesz-kdnp-folennyel-indult-2017/

2017.02.19. 22:41:50

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: "Aki nem akar a birkák országában élni, az menjen el szavazni."
Mivel a birkák mindig is többen lesznek, ezért rajtuk múlik az eredmény. És mivel birkák, soha nem azt nézik, hogy mi a jó az országnak, hanem azt, hogy ki ígéri nekik a legtöbbet. Azzal már nem foglalkoznak, hogy az ígéret be lett-e tartva, vagy csak be lett nekik tartva, mert jönnek az újabb és újabb ígéretek és ezekkel a birka jól is lakik. Ha mégis feltűnik, hogy az ígérgetéstől nem lesz nagyobb az ól, nem finomabb a fű és nem selymesebb a gyapjú, akkor keresnek másik vezérürüt, de mivel birkák, sosem olyat, aki a nem birkáknak is megfelelne.
Szóval a mondatod helyesen: Aki nem akar a birkák országában élni, az menjen el.

@Buchhalter: "Nem az egy kulcsos adó miatt alakul ki szakadék hanem az egyenlőtlen bérek miatt"
Az ugye megvan, hogy többek között ÁFA-t kellett emelni az egykulcsosításhoz? Tehát nálunk csak úgy lehetett még több pénzt hagyni az amúgy is átlag felett keresők zsebében, hogy közpen jól megszopatták a szegényeket. Aki szerint ez igazságos, azzal egyéb problémák is lehetnek.

Larry Silverstein 2017.02.19. 22:48:40

@Ylim: 'Az ugye megvan, hogy többek között ÁFA-t kellett emelni az egykulcsosításhoz? '

- nagyon helyes.

'Tehát nálunk csak úgy lehetett még több pénzt hagyni az amúgy is átlag felett keresők zsebében, hogy közpen jól megszopatták a szegényeket.'

- tehát Magyarroszágon a szegények fizetik be az ÁFA nagy részét, aha.

'Aki szerint ez igazságos, azzal egyéb problémák is lehetnek.'

- le lehet hülyézni a választókat, az MSZP is ezt teszi minden ordas buktája után....

abdul hackeem 2017.02.19. 22:51:15

@Larry Silverstein: Propaganda helyett:
"A cégek adóterhelése 2009 és 2014 között érdemben nem változott, míg a kormányváltás előtt 1 017 milliárdot fizettek, addig tavaly 1 152 milliárd forint folyt be az államkasszába. A lakosság közvetlen adói (szja, illetékek) 2 020 milliárd forintról évi 1 654 milliárdra csökkentek, ám az itt kieső bevételeket messze túlkompenzálta a szintén lakosság által fizettet fogyasztási adók mértéke: amíg 2009-ben 3 070 milliárd forint folyt be ezekből az adókból, addig tavaly már 4 286 milliárdot fizetett a lakosság. Ez utóbbi a kormány bevallott célja is volt, hogy a lakossági jövedelmeket nem a keletkezésüknél, hanem a fogyasztáskor adóztassák."
www.napi.hu/ado/igy_adoztat_a_fidesz_jelentosen_nott_az_adok_szama.578522.html

von Putri 2017.02.19. 22:57:45

@Larry Silverstein

Gyurcsány nem ígért mást csak vért verítéket és könnyet. Ha őszinték akarnak lenni, az ellenzék most se ígérhet ennél többet

:

Jakab.gipsz 2017.02.19. 22:59:12

Csacsikáim azt gondoljátok, hogy majd ti helyre pofozzátok a rendszert, mert le tért a helyes útról, amelyet ki, mikor, milyen elgondolás alapján dolgozott ki?
A Karl Popper és tanítványa Soros Gyuri féle "Nyitott társadalom és ellenségei" egy áltudományos baromság, semmi köze sincs a társadalom tudományhoz, csak egy újságírói kacsa, magyarán marhaság, és e szerint a recept szerint kellene globalizálni a világot, nektek elment az eszetek.
A naiv és hiszékeny Momentumos ,"szemünk-fénye-ifjúságnak" fogalma sincs róla, hogy dörzsölt politikai szélhámosok mibe rángatták bele, ezeket a gyerek embereket ágyú tölteléknek.
Az Orbán kormány leváltásáról pedig ne is álmodjatok, (mind azon által,hogy nagy mamlaszok), kire, esetleg a plebejus baloldalra, nektek ott sem osztanak lapot.
Egyedül maradtatok, mert egy szavatok sem igaz urbánus értelmiségiek, zsidónak álcázott ateista bunkók vagytok.

Larry Silverstein 2017.02.19. 23:03:00

@abdul hackeem: - folyóáras számolásnak semmi értelme, az emberek jövedelme is nőtt ugye 2009 és 2014 között....meg a fogyasztása is, ezt nevezik jólétnek.

A cégek adóterhelése most változott, óriásit csökkent, felére esett a társasági adókulcs.

Mellesleg 2014 után megint csökkent az SZJA és az ÁFA is, az átlagos ÁFA terhelés ma már alacsonyabb mint 2010-ben.

Tehát való igaz, ma elmondható hogy minden adókulcs alacsonyabb mint 2010ben, kivéve a minimálbér nullás adóját a jóváírással együtt. Azt azonban messze kompenzálja a bruttó minimálbér brutális, soha nem látott emelése.

Larry Silverstein 2017.02.19. 23:04:33

@von Putri: Nagy lószart. Feri a választás előtt csökkentette gyorsan az ÁFÁt, utána azonnal visszaemelte 25%-ra. Na ezért sem kérünk a cucialista populista diktatúrából!

von Putri 2017.02.19. 23:05:23

@Ylim:
"Az ugye megvan, hogy többek között ÁFA-t kellett emelni az egykulcsosításhoz? "

Bajnai emelte 25%-ra, más megszorításokkal együtt. Biztos ezzel is Orbánnak akarta előkészíteni a talajt

abdul hackeem 2017.02.19. 23:06:13

@Jakab.gipsz: "A naiv és hiszékeny Momentumos ,"szemünk-fénye-ifjúságnak" fogalma sincs róla, hogy dörzsölt politikai szélhámosok mibe rángatták bele, ezeket a gyerek embereket ágyú tölteléknek."
Igaz, igaz. A Jóisten óvja Őket az orbánbandától.
Az egész írásod alapján tudnék neked ajánlani egy kiváló hospice ellátást.

ubu1a 2017.02.19. 23:10:42

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Ezt legalább a magam nevében visszautasítom. Nem csak a politikai okok és az irreális gazdasági teher miatt utasítom el az olimpiai rendezést. És még csak nem is az egyéb nyűgök (pl. közlekedési nehézségek, korlátozások) miatt. Hanem önmagában is. Utálom az olimpiát és utálom a sportot. Mind nézni, mind csinálni. Elegem van például abból, hogy egy foci EB/VB idején nem lehet úgy beülni egy kocsmába, hogy ne az menjen a tévében, hanem nyugodtan lehessen mondjuk beszélgetni. Utálom, hogy minden erről szól és bármilyen értelemben kiemelt területnek számít a sport, amit hallgatni, tűrni kell. Úgyhogy nagyon örülök, hogy ekkora pofont kapott a rendezvény minden szinten és remélem, hogy látványosan omlik össze az egész a közeljövőben. Az már csak egy extra, hogy mindez Orbánnak és Tarlósnak is egy-egy hatalmas saller.

vackor1 2017.02.19. 23:30:36

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:
Az eddigi hozzászólásaid alapján nem is rád gondoltam :)) , de változatlanul állítom , hogy vannak itt iióák, és még büszkén ki is nyilvánítják magukról..

Nos, kommentár nélkül :

Nemzeti Választási Iroda
www.valasztas.hu/hu/ref2016/1144/1144_0_index.html
2016. okt. 1. - Magyarországi lakóhellyel rendelkező választópolgárok száma: 7 997 998. - ebből külföldön, a külképviseleteken szavaz: 11 231.

FIDESZ-KDNP ( 2014-es Orsz.gyűlési választások , 2.132.996 szavazat )
A választáson indult többi pártra összesen 2 658 620-an szavaztak .
Ebből a három adatból nyugodtan lehet számolni - már ha megy - , és azt hiszem innen nincs miről beszélni ebben a témában, mindenki eldöntheti, hogy mi az igazság.

Szerencsére a számok egzakt dolgok, a tényekkel meg csak azok vitatkoznak, akikre érvényes az előző kommentem első bekezdésének utolsó sora.
Több hozzáfűznivalóm nem lesz a témában.

Larry Silverstein 2017.02.19. 23:36:44

@vackor1: de hazudni miért kell?

'FIDESZ-KDNP ( 2014-es Orsz.gyűlési választások , 2.132.996 szavazat )
A választáson indult többi pártra összesen 2 658 620-an szavaztak .'

- ennyien szavaztak a FELE parlamentre, vagyis a LISTÁRA!

von Putri 2017.02.20. 00:09:16

@ubu1a:
"utálom a sportot"

Ez volt eddig a No.1. hozzászólás

abdul hackeem 2017.02.20. 00:11:55

@Larry Silverstein: Én kérdeztem fentebb, hogy a sajátjai miért tűrik.
www.napi.hu/showpic.php?w=900&p=/fototar/201605/orig/image1462792428.png
A TA 5,5%-át adta a költségvetés bevételének, ez csökkent a cégeknél.
A minimálbér emelésbe meg beleszakadnak és árat fognak emelni, ami inflációgerjesztő.

Andy73 2017.02.20. 00:18:50

"az alelnökük (ha jól emlékszem) elmondta, víziót akarnak adni ennek a megvezetett országnak,"

Miféle viziót? Hogy ne legyen olimpia? Az pontosan a vizió tagadása. A vizió az olimpia (lett volna), ami eddig még nem volt Magyarországon. A momentum egy viziót tagad és akar lerombolni, a jelek szerint jó eséllyel. Az, hogy merjünk kicsik lenni, nem éppen vizió, hanem már egy elcsépelt lemez.

"Tehát az ország Orbátlanítására is kell programot kidolgozni"
Akkor dolgozd ki, te nagyokos. Aztán elindulhatsz vele jövőre a választáson, és utána talán majd felébredsz. Elég szánalmas, hogy az ellenzék nagy része még mindig itt tart. 2002-ben és 2006-ban még sok választó bekajálta ezt a maszlagot, de azóta ez már kevés, immár több mint 10 éve.

A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.20. 00:29:39

Orbán már tudja, hogy megkezdődött a bukásának az utolsó éve. Most már nagyban a menekülési útvonalán gondolkodik.

Moszkva vagy Riad, más választása nincs. Magyar börtönbe biztos nem akar vonulni, pedig egy nemzeti kormánynak a nemzeti börtönt kellene imádnia.

Larry Silverstein 2017.02.20. 00:30:42

@abdul hackeem: 'A TA 5,5%-át adta a költségvetés bevételének, ez csökkent a cégeknél.'

- ezért nem szavaznak a szocikra.

'A minimálbér emelésbe meg beleszakadnak és árat fognak emelni, ami inflációgerjesztő.'

- és elmennek a bankok, s jön 23 millió román

A Momentum kiütötte orbánt 2017.02.20. 00:33:20

@Andy73:

Vízió? Gondolod, hogy rajtatok fidiótákon kjívül vannak még lények a földön, akik a ti félelmetes ostobaságaitokat bekajálják?
Nektek maximum csak Cicavízió való, az megfelel a fideszesek visszamaradott szellemi színvonalának.

Andy73 2017.02.20. 01:32:11

@A Momentum kiütötte orbánt:

Kösz a kedvességed, de én nem vagyok fideszes. Csak szeretem a sportot, és sok emberrel együtt bíztam benne, hogy nálunk lesz végre az olimpia.
Fel kellene már fogni, hogy a sport és az olimpia nem pártpolitikai kérdés. Ezt korábban felfogták az ellenzéki pártok is, ezért nem mentek nyíltan szembe az olimpiával. Ezért kellett ehhez egy új mozgalom. Egy párt legalább annyi szavazót bukhat az olimpia ellenzésével, mint amennyit nyer vele. Hiába írták alá tobb százezren a népszavazási kérdőiveket, ez a választóknak csak a töredékét jelenti.

DFK 2017.02.20. 05:42:08

@vackor1: és a többi párt additív? Nem. Fogjátok fel, a választási győzelemhez nem abszolút, hanem relatív többség kell.

bkkzol 2017.02.20. 06:06:26

Az is a tenyekhez tartozik, hogy az alairasokat kalakaban gyujtottek a "torjunk borsott egyutt az orruk ala" jegyeben. Mikor osszejott, leadtak mar egymas torkanak is estek a "hatalmas dicsoseg" besopreseert.
Szanalmasak.
Az egesz ellenzek mar a koncon marakszik, pedig meg a kozeleben sincs.

Hidvégi Mihály 2017.02.20. 06:49:09

@Andy73: Nem azt a víziót adták, hogy ne legyen olimpia soha Magyarországon. Az olimpiáról az a véleménye annak, aki a sportot szerti és tisztában van az ország mai álapotával, hogy ilyen felkészületlen országban, ahol nem tudnak építeni ütemesen (nem alakult ki versenyben egy erős építőipar), nem tudnak építeni tisztán, korrupció nélkül, ahol olyan szegénység van, hogy az éves GDP 10 %-át kellene az olimpiára költeni egyensen öngyilkosság lenne olimpiát rendezni.

Még akkor is, ha egy olimpia a nemzet épülését szolgálná, összetartást adna, az összetartozás érzését növelné, munkát jelenthetne, tehát nagyon sok pozitív jelentése is van, mégsem szabad most olimpiát rendezni.

S milyen víziót emlegettek a MoMósok? A teljesítményelv érvényre juttatását az országban, valaki úgy tudjon érvényesülni, ha letesz is valamit az asztalra, szemben a FIDESZ érával, amikor csupán politikai kapcsolatok révén, nagyon sokszor pedig csak gerinctelenség révén lehet boldogulni, üzletet kötni, üzletet vinni.
A másik pedig amit említettek az a szolidaritás szükségessége, annak megvalósítása a nemzeten belül, például azért, hogy rossz sorban lévő szegény gyerek ha tehetséges, tudjon tanulni, tudjon kiemelkedni, mert az országnak minden erőforrásra, minden tudásra szüksége van.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.20. 06:49:48

@von Putri: Tudod azért kell a népbíróság, hogy a hozzád hasonlókat nyugodt lelkiismerettel lehessen a villanypóznákra aggatni.

Hidvégi Mihály 2017.02.20. 06:57:01

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára:

Nem, ne beszéljetek így. Minden emberre szükség lesz (egyetlen egy ember kivételével) az újjáépítéshez, az agymostt fideszhívőkre is szükség lesz. Nem lehet örökké árkokat ásni, ellenségeket kreálni, ellenségeskedést tovább vinni, el kell jönni a kiegyezésnek magyar és magyar között.

Hidvégi Mihály 2017.02.20. 07:01:27

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: Persze a kiegyezés mellett a bűnösöket meg kell büntetn, aki lopott, aki felbújtott, aki uszított, annak meg kell kapnia a büntetését. Sőt, a Fdesz tagoknál is (valószínűleg, az én értelmezésem szerint) meg kell tiltani legalább 20 évre az állami elhelyezkedés lehetőségét, mert olyan méretű gerinctelenséget követtek el a nemzet ellen, hogy nem képzelhető el a normális viszonyulásuk a társadalomhoz. Szükség van rájuk az építésben, építkezésben, de a magánszférában kell megmutassák, mit is tudnak.

DFK 2017.02.20. 07:12:00

@Hidvégi Mihály: De csak azután, hogy az mszp és az szdsz tagjait nyilvánosan kivégezték, jó. Mert ők konkrétan hazaárulást követtek el. Vagy csak a jobboldalt csinálnátok ki? Micsoda demokraták vagytok ti...

nu pagagyí 2017.02.20. 07:23:03

@Andy73: Az olimpiával nincs bajuk az embereknek, viszont az a véleményük, hogy a jelenlegi korrupt hatalom ne rendezzen olimpiát. Nem kívánják az emberek, hogy mi is Görögország, vagy Brazília sorsára jussunk.

Akkor rendezzünk olimpiát, ha olyan erős innovatív cégeink lesznek, akik világszínvonalon tudnak teljesíteni, képesek becsületes versenyben is elnyerni a beruházások döntő részét és nem azért, hogy ezen gazdagodjanak meg politikai protektoraikkal egyetemben, hanem a reklámérték miatt, ami segíti, hogy kilépjenek a világpiacra.

szabadság elvtársak! 2017.02.20. 07:34:32

@Hidvégi Mihály:
Rákosi elvtárs, én is a tied vaaaagyok! Ismerős a nóta? És természetesen a zorbán a kirekesztő, árokásó, stb stb! Meg a szavazói. Ez ugye nem gyűlöletszítás amit itt műveltek? Gratulálok! Fel sem merül bennetek, hogy ilyen szöveggel ártotok legtöbbet az ellenzéknek? Nem hinném, hogy ilyen nyilatkozatokkal tisztességes jóérzésű ember támogatna benneteket. Kivéve az anarchista gyilkosokat!Ez lenne a ti demokráciátok? Kösz. De ilyen nem kell!!!

HaD 2017.02.20. 07:48:21

@von Putri: Vegye úgy barátom hogy a németek(is) olyan gazdasgélénkítö csomagot költenek(Németországban) amelyet egyébként az eu nem engedne meg...közpénzböl keresletnövelö támogatást adnak közvetve a saját kereskedelmüknek építöiparuknak....mint a hülye osztrákok is:) az osztrák ingatlan tulajdonosok(és gyakorlatilag a teljes öslakosság ingatlan tulajdonos)qrva nagyot kaszálnak a bulin....na további szép napot a Balkánon:)

Mei Ling 2017.02.20. 07:48:47

Azon elgondolkozhatna a PKP, hogy ő mikor fog felkerülni a magyar politikai palettára, mert eddig, ha ez szóba került, azon nyavalyogtak, hogy nincs médiafelületük. Íme egy példa, hogy hogyan kell csinálni.

$pi$ 2017.02.20. 07:56:37

@Hidvégi Mihály: "az agymostt fideszhívőkre is szükség lesz"

Ó, a többségre is szükségetek lesz? Micsoda felismerés öregem, ez igen! Kár, hogy az ellenzék nem-agymosott elsöprő többsége hét év alatt nem jött erre rá. :D

HaD 2017.02.20. 08:03:04

@nemecsekerno_007: lókukit...elsö lépésként lezárni a határokat az emút 30 év politikusait internálni(család alföld a politikus recsk)aztán meglengetni ha vallanak hogy ki mit és mikor akkor elmehetnek...de persze nem:) a második egy perccel az elsö után a magyarországi 100 milliónál nagyobb vagyont illetve az offshore tulajdont birtoklót értékhatártól függetleneül felszólítani,hogy egy héten belül igazolják hogy honnan van a vagyon. Adásvétei szerzödések versenykiíráspk jegyzökönyvei adópapirok...ha nem jön össze akkor sajna nem nyert...vissza a zs. Az offshore-osok kaphatnak plusz két napot hogy a Bahamákról be tudjanak utazni(svájc ciprus luxemburgi monacói egy nap +:)). A harmadik két percel az elsö után büntetö eljárás keretében nemzetközi nyomozást kezdeményezni a fennt nevezett körök kapcsán...az adott bank ha eltitkol valamit(pl. egy kedves ciprusi) akkor onnan kezdve bünt pártol....na ezek után lötték le anno Aldo Morót és társait:) Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok!

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2017.02.20. 08:07:31

@Hidvégi Mihály: Itt nem az én akaratomról, vagy szándékomról van szó. Én az emberek viselkedését írtam le. Hallgatnak, hallgatnak, majd egyszer robban, mint 56-ban. Akkor mi történt? Amit jósoltam.

Buchhalter 2017.02.20. 08:11:08

@Ylim: veled is gond van agyilag.Terméket ha nem muszáj nem veszel és a zsebedben marad az SZJA ami kisebb kulccsal adózik.Bírom az ilyen Önjelölt közgazdasági szakembereket! Különben is elég sok mindent átsoroltak kedvezőbb kulcsba.Kicsit járj már utána ,hogy melyik ÁFA kulcshoz mi tartozik.Bezzeg az MSZP kurva igazságos és okos volt!Marhára! Ő is megosztotta a társadalmat az idióta segélyezésével amivel a cigányokat csak feleslegesen szaporította.Nem beszélve az arcpirító privatizációval az energiaszektor átjátszásával külföldi kézbe ami sehol sem volt az annyira ajnározott Nyugat-Európában.Ha egy maszek megveszi az energia szektort várható volt.,hogy olyan bevételt akar szakítani amit nem szégyell! Annyira jó volt az MSZP,hogy kétszer is leszavazták az emberek.Persze,ők mind nácik és birkák??Gratula ember!

Hidvégi Mihály 2017.02.20. 08:12:44

@DFK: A Fidesz nem jobboldali párt. Közelében sincs azoknak a jellegzetes vonásoknak, ami egy igazi jobboldali pártot jellemeznek. Egy jobboldali párt nem folytat például gyűlöletkampányt a hazai másként gondolkodók ellen.

Populista Orbán-pártként lehetne leginkább meghatározni, az orbánizmus (hataloméhség) jegyeivel.

Hidvégi Mihály 2017.02.20. 08:15:52

@Mei Ling: Ez nem médiafelület. Az Index nem azonos a közmédiával, olvassák, de nem elegen. Akkor lesz médiafelületünk, ha meghívják valamelyikünket a közmédiába bemutatkozni, programot hirdetni.

Hidvégi Mihály 2017.02.20. 09:49:02

Mindamellett természetesen köszönet az Indexnek, a majdnem egyetlen, ellenzéki hangnak is helyet adó sajtófelületnek.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.20. 10:13:54

@abdul hackeem: Óhajod számomra parancs:

Hogyha leköszön majd Viktor,
Össznépi lesz majd a víg tor,
S drága olimpia helyett
Kánaán ont mézet s tejet!
:)

ubu1a 2017.02.20. 10:18:43

@von Putri: Bocs, de nem mindenki szereti. Még akkor sem, ha mindkét oldal így próbálja beállítani a dolgot.

von Putri 2017.02.20. 12:54:13

@butus, a Magyar Köztársaság állampolgára

Kösz, mindig tanulságos a hozzád hasonlóan rettentő nagy demokratákkal vitatkozni

von Putri 2017.02.20. 12:59:19

@Hidvégi Mihály:
Nem lesz könnyű egy ilyen csapattal bármire is jutni a közéletben. Bármilyen útra szereled fel a hajót, ugyanabból a matrózkocsma töltelékből fog állni a legénysége

von Putri 2017.02.20. 13:03:57

@Hidvégi Mihály:
"Sőt, a Fdesz tagoknál is (valószínűleg, az én értelmezésem szerint) meg kell tiltani legalább 20 évre az állami elhelyezkedés lehetőségét, "

Orvos, tanár, állami intézmény portása nem lehet Fideszes 20 évig? Mi ez a lazaság, mért nem rögtön 200? A végén még lehurrognak a sajátjaid

von Putri 2017.02.20. 13:08:09

@ubu1a:
Ebben igazat adok, lerí a momentumosokról a sporthoz való hozzáálás

abdul hackeem 2017.02.20. 13:41:16

@Frady Endre: :-)
Kösz, jól esett, de Kánaán az odébb van. :-)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.02.20. 13:46:16

@abdul hackeem: Ja, odébb. Térben és időben is... De nem keletre... :)

Mei Ling 2017.02.21. 10:41:04

@Hidvégi Mihály: Én természetesen nem erre a blogra céloztam, ez médiafelületnek nyilván nulla. A Momentum által megteremtett médiafelületekre gondoltam. Arra írtam, hogy így kell ezt csinálni. Ahelyett, hogy hozzátok hasonlóan várták volna,, hogy valahová behívják őket, maguk teremtették meg azt a szituációt, hogy róluk beszéljen a média. Ők egy hónapja léteznek, és az egész ország, sőt Európai politikusok is róluk beszélnek, ti meg évek óta és a kutya nem hallott rólatok. És most is csak ennyit írsz a felvetésemre, hogy "Akkor lesz médiafelületünk, ha meghívják valamelyikünket a közmédiába bemutatkozni, programot hirdetni." Megmondom, akkor soha nem lesz.

Hidvégi Mihály 2017.02.21. 21:24:04

@Mei Ling: Így van ahogy mondod, én is csak tisztelegni tudok a Momentumosok teljesítménye előtt. Van aki erőlködik, s van akinek a kisujjából kijön...

Polgári Konzervatív Párt

Honlap: pkp.hu
Facebook
info@pkp.hu

Számlaszám: 10918001 - 00000074 - 87840006

PKP-blogok
hafr.blog.hu
digipenna.blog.hu

Csatlakozz!

Csak veled lehetséges a változás.

Minden önkéntes munkára, tudásra szükségünk van: ha úgy érzed, hozzá tudnál járulni a közös munkához, írj nekünk!

Jelentkezem

Kövess!

Tudj meg még több részletet a PKP álláspontjáról!

Támogass!

Kérjük, támogasd a munkánkat adományoddal!

Számlaszámunk:
10918001-00000074-87840006

A közlemény rovatban tüntesd fel: Támogatás.

süti beállítások módosítása